+1 oy
1,676 göst.
Diğer kategorisinde (43,845 puan) tarafından

Ben Venedik e kacar bysssss 😉🤣🤣 

Siz nereye gidiyorsunuz 🤣

image

42 Cevaplar

+2 oy
(3,385 puan) tarafından

Amsterdam 

Bekle beni

(43,845 puan) tarafından

😁😁😁😁😁 kocalarimiza sahip çık orda 😁😁

(3,385 puan) tarafından
+1

😂😂😂😂ooo canlarına okurum

-Reklam-
+1 oy
(4,957 puan) tarafından

O kadar yer arasında payıma düşen Sivas 😅

(3,122 puan) tarafından

Neyi var kız Sivas’ın ben memleketimden başka yer çıktı diye söylendim kendimce 

(4,957 puan) tarafından

Memleketimle  yan yana uzaklaşamadım dedim ya bacım 😅

(1,934 puan) tarafından

Deme kız öyle Sivas'ın da sivasimmmmm

(4,957 puan) tarafından

Siz gidin bacım😅

(1,934 puan) tarafından

18 yıl oldu gitmedim annemin yüzünden😂

+1 oy
(9,245 puan) tarafından

Hahaha tam Kayserilik var bende doğru hiç elit değilimdir 🤣

(43,845 puan) tarafından

Biz çok elitiz zaten 🤣🤣🤣

+1 oy
(1,582 puan) tarafından

Kocam Amsterdam'a gidiyor da ben niye Çorum'a gidiyorum alakasızlık deyince de biz yani

(43,845 puan) tarafından

Benimki de Amsterdam yolcusu 🤣🤣

(14,567 puan) tarafından

aman bacım erkek milleti amsterdama gönderilmz😂😂

(43,845 puan) tarafından

Kız nereye giderse gitsin 🤣🤣 benim koca sevgisi şaka mı 😁 😁 

+1 oy
(1,883 puan) tarafından

Ooo ben prag🤣

(43,845 puan) tarafından

Birag birag 🤣🤣🤣 kapıdan dışarı çıkabiliyor muyuz acaba sabahtan beri çocuk uyutuyom mutfağa gecemedim daha yemek yapılacak 🤣🤣

(1,883 puan) tarafından

Al benden de o kadar:( mutfak beni bekliyor

(43,845 puan) tarafından

Benide bekliyor ama boşa kızım bütün çekmeceleri indirmiş yerde kepçeler oturma odasında ben çocuk uyutmaya çalışıyor ah vah tuhhh 😱🥴🫣

+1 oy
(800 puan) tarafından

Dış kapidan bir cikabilsem onu da düşünürüm 

(43,845 puan) tarafından

Sen dış kapı diyorsun ben oturma odasından mutfağa gecemedim daha 

(800 puan) tarafından

Ha gayret 🤣🤣🤣

(43,845 puan) tarafından

Geçtim yemeği yaptım bulaşık m. Boşalttım bir güzel tezgahı sildim bugün yaptığım tek iş bu 😀😀

+1 oy
(5,673 puan) tarafından

Prag lılar bekleyin geliyorum 😜

(43,845 puan) tarafından

Bekle beni Prag ben geliyorum 🤣🤣🤣

(5,673 puan) tarafından

Sanki kapıdan çıkabiliyormuşuz gibi 🤣🤣

(43,845 puan) tarafından

Tuvalete bile gidemiyorum 😀 bebek ana kucağı ve arkasından kızımda geliyor maa aile tuvalete 🤣

(5,673 puan) tarafından
+1

🤣🤣🤣 Allâh yardımcın olsun 🤲

+1 oy
(2,265 puan) tarafından

Prag neresi 😂 ben nereye gidiyorum 

(43,845 puan) tarafından

Burası neresi siz kimsiniz 🤣🤣

(2,265 puan) tarafından

😂😂😂🤷‍♀️🤷‍♀️

+1 oy
(3,416 puan) tarafından

Adana aman aman hiç benlik değil Allah korusun 😂😂

(43,845 puan) tarafından

Sana Gastamonu yakışır ☺️😁🌸

+1 oy
(2,043 puan) tarafından

Ben oxford eşim adana kızım Hakkari doğacak bebis de Adana 😂 

(43,845 puan) tarafından

Doğumdan sonra büyük ihtimalle kaçıyorsun 😁😁

(2,043 puan) tarafından
+1

Galiba öyle görünüyor 😂

+1 oy
(5,287 puan) tarafından

Adanaya selam olsun 


💃🏻🌹💐🫶🏻💖💞❤️😄🥳

(43,845 puan) tarafından
+1

Adanalılar alın selaminizi 😀😍

(5,287 puan) tarafından
+1

Allah iyiliğini versin bacım Hemi 💃🏻 

+1 oy
(5,190 puan) tarafından

Kendıme baktım olmaz dedım herıfınkıne baktım anlamadım kızın kıne baktım kararsıx kaldım goren sanacak gercekten gıdıcem dusunmesı bana kalmıs gıbı sjsjsjjs 

(5,190 puan) tarafından

Bana kıbrıs eşime prag kızıma venedık sjsjjs hemen bıletlerı ayarlayıp bavul yapmam lazım

(43,845 puan) tarafından

Daha ne istiyorsun Koca derdi bitiyor 😁😁

(5,190 puan) tarafından

Tek gondercegımımı sandın bacı ben gondersem o ucakran atlayıp venıde alır yanına zorla djsj

+1 oy
(14,567 puan) tarafından

ikizler burcu olarak ben adana okey ama kocam Sivas olmadı 😂

(43,845 puan) tarafından

Yakın kız tükürsen varır 😁😁

(14,567 puan) tarafından
+1

Sivas soğuk yav😂

+1 oy
(238 puan) tarafından

Niye Sivas kiz :) yayim nereye gitsem Ora yasarim :) 

(238 puan) tarafından

Ben sinielendim aslanlar koclar yengeclee guya hisrli olduklari icon yurt disi gelmis memleketimin her yeri altin  sosyal ayrımcılık burclarda bıle var :):):) 

(43,845 puan) tarafından

Sakin ol kral 😁😁

(238 puan) tarafından

Hahahah Taman 

+1 oy
(13,677 puan) tarafından

Niye hakkari dünya üzerince onca yer varken neden yani 😅

(43,845 puan) tarafından

Sebebi neydi ki,😁😁😁

(800 puan) tarafından

Dogu taraflarinda akrep çok ondandır zahar🤣

+1 oy
(1,651 puan) tarafından

Kocamla ben Çorum 😀 Oğlum Amsterdam Kızım Berlin 😀

(43,845 puan) tarafından

Kocadan Kurtuluş yok 😁

(1,651 puan) tarafından

Evet 😀😀

+1 oy
(27,799 puan) tarafından

Oxfordda olmam gerek benim . Çokta severim öyle yerleri ben tam bana göre 

(43,845 puan) tarafından

Hayaller oxford hayatlar Hakkari 😁😁

+1 oy
(447 puan) tarafından

Kendi memleketime yakına gidiyorum yine iyi miş Kayseri 🫣

(43,845 puan) tarafından

İyi bari 😁😁

+1 oy
(9,702 puan) tarafından

Ben ve hakkari😂😂

(43,845 puan) tarafından

Senin yurtdışına cikman lazım 😁😁

(9,702 puan) tarafından

Aynen 😂

+1 oy
(31,470 puan) tarafından

Ben hiç Londra insanı değilim ama neyse zaten benim Londra'da yaşarken eşimin Kıbrıs'ta yaşaması hiç adil olmaz 

(43,845 puan) tarafından

Niye kız 

(31,470 puan) tarafından

Ben daha doğal yaşam insanıyım megakent insanı değilim ikisinden birinde yaşayacaksam Kıbrıs'ta yaşamayı tercih ederim 

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 2,143 göst.
30 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Beyza5 (5,067 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,645 göst.
+1 oy
17 cevap 916 göst.

Kategoriler


1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...