Bir yerden sonra sıkıyor :D
O yavrular buyusun ilk karnede gorecem sizi
Bence çok güzel bişey kötü bile olsa paylaşılsın... Onlar bizim geleceğimiz ben durumları gördükçe mutlu oluyorum
Ee yani napim banamı aldı karnesini umarım vatana millete hayırlı evlatlar olurlar nedir bu karne paylaşma merakı anlamıyorum ki 1 olsa hepsi paylaşcakmı bakalım gösteriş büyüdüklerinde attırmaz hiç bir öğrenci karnesini :)
1,512,455 soru
24,669,330 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın