0 oy
507 göst.
Diğer kategorisinde (677 puan) tarafından
Kızlar bugün 7. Günü sezeryan dogumumun dikisi neredeyse yok oldu ama sol tarafimda yanma var normal mi muayeneme daha var 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından

Evet ara ara olur batma gibi oluyo birde üşüdükçede oluyo ayaklarına çorap giy

(677 puan) tarafından
Cnm çorabı yatarken bile çıkartmiyorum inan ama çok kötü ya
tarafından
O olacak malesef bir süre bol bol yürüyüş yada hareket et
-Reklam-
0 oy
(2,583 puan) tarafından
Normal iki hafta falan oldu bende o yanma usutmemeye dikkat et 
(677 puan) tarafından
Tamam cnm sağol bende dikişler kopuyo sandım inan
(2,583 puan) tarafından
Insan ilk kez yasayinca korkuyo agir kaldirma sen gene zorlama kendini
(677 puan) tarafından
Tamam kuzum çok sagol
0 oy
(309 puan) tarafından
Normal canım üşümemeye çok dikkat et bende baya uzun sürdü o yanma 
(677 puan) tarafından
Hadi ya bide kalkmak zor oluyor kuzu kalkarken flan anlatamam yani
0 oy
tarafından
Evet ara ara olur canim benjm 2 3 ay oldu ara ara
(677 puan) tarafından
Sağolasın kuzum
0 oy
(79 puan) tarafından
Normal cnm geçer zamanla
(677 puan) tarafından
İnşallah bitanemmm
0 oy
(4,372 puan) tarafından
Normal cnm daha cok taze dikisin benim 15 gunde duzeldi 
(677 puan) tarafından
Ay ilk zamanı daha iyiydi ya gün geçtikçe acı artıyor dikislere nyatip kalkmak zorlaşıyor

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 562 göst.
17 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Semraclk (144 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 614 göst.
28 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde fatmanurbgc (150 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,657 göst.
12 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Meleknaz25 (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,139 göst.
27 Ekim 2019 Diğer kategorisinde Askinyunus (80 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...