Daha once burger kingde boyle kofte gordunuz mu ben ilk defa ordan aliyorum ama yine de cope attim bakar misiniz
Bu yüzden sevmiyorum dışarda yemeyi evde islak hamburger süper oluyor:)
1,512,160 soru
24,665,687 cevap
366,965 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın