0 oy
1,323 göst.
İnternet & Teknoloji kategorisinde (6,040 puan) tarafından

Selamlar, 

Boş bir soru olacak biraz ama hep merak etmişimdir 😇

YouTube videoları altına yorum yapıyor musunuz? YouTube u sosyal medya olarak değil de, sadece video içeriği olarak dikkatimi çekiyor. Hiç yorum yapma ihtiyacı hissetmedim. Ama video izlerken de yorumları okumadan edemiyorum 😊

Sizin görüşleriniz neler? 

25 Cevaplar

+1 oy
(5,650 puan) tarafından

Tarif ve ders videolarının altına yorum yapmışlığım var ama izlediğim dizinin altına yorum yapmam. 

(6,040 puan) tarafından

Karşılık veriyorlar mı peki? Geri dönüş oluyor mu yani? 

(5,650 puan) tarafından

Ders videosunu dinlediğim hoca aktif olarak kullanıyor youtube u hemen cevap verdi. Ama tarif yazdığım vermedi diye hatırlıyorum emin değilim onun bildirimini takip etmedim. 

-Reklam-
0 oy
(2,019 puan) tarafından

X dışında ki herhangi bir sosyal medya da yorum yapmıyorum 


Bide burası var 😄

(6,040 puan) tarafından

Bende instagram var ama arada aile üyelerini trollemek için yorum yaparım😊 Diğer türlü sadece burası var gerçekten. 

(2,518 puan) tarafından

aynen. orda direk kimlik belli. benim kiz yorum yapiodu bi ara benim telefonumfan. okuma yazma yeni ogrenfigi sira. ula bi bakiom amcalar delikanlilar falan eklio takip . kizdim. kizim tanidik tanimadik herkes gorup buluo beni sakin yazma dedim babasids kinustu falan dsha yapmadi yorum

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Hiç okumam yorum da yapmam izler geçerim😄

(6,040 puan) tarafından
+1

Bu ben 😊 yorum yapmam, ama okurum. 

0 oy
(14,502 puan) tarafından

yapıyorum 😂

(14,502 puan) tarafından

ayy onlar sinir bozucu 

dizilerin altında da x oyuncusu muhteşem oynuyor diyenler falan yazıyorlar 😂

(6,040 puan) tarafından

Heh işte bu yüzden tüm yorumlar yapıştır gitsin sanıyordum 😅

(14,502 puan) tarafından

öyleleri de vardır bence bot hesap olayı falan var ya

(6,040 puan) tarafından

Instagram ve emekli olmadan önce Facebook da vardı. YouTubeta da muhtemel. 

(14,502 puan) tarafından

aynı anda birden fazla iş yapabildiğim için her yere yetiyorum.

0 oy
(3,410 puan) tarafından

Yok yaa sadece izler geçerim 🤗

(6,040 puan) tarafından

Bazen yapasım geliyor ama vazgeçiyorum 😊

0 oy
(3,927 puan) tarafından

bende hiç yapmam ama dediğiniz gibi bişey izlerken illa yorumları okurum:))

(6,040 puan) tarafından

Benim hoşuma gidiyor, ama gerçekliklerinden şüphe ediyorum 😅

0 oy
(1,362 puan) tarafından

Youtubeden genelde yemek videoları izliyorum Oktay ustanın tariflerini izlemeye başladım şu aralar yaptığı yemeğe değilde sürekli Oktay ustaya çocukken izlerdik felan yazıyorlar oradakilere ay yeter artık yemeğe yorum yazın diyesim çok var ama yapmıyorum 

(6,040 puan) tarafından
+1

😊 Bazen benim de karşılık veresim geliyor ama yazmıyorum. 

0 oy
(7,762 puan) tarafından

Sadece buraya yorum yapıyorum. Onun dışında hiç sosyal medyada etkileşim halinde değilim

(6,040 puan) tarafından

Burada aktifim, İnstagramda da sadece aile içinde yorum yazarım. Diğer türlü gık desen yorum yapanları pek anlayamıyorum. 

0 oy
(27,797 puan) tarafından

Bende yorum yapmiyorum. Ama yorumları okumak eglenceli oluyor. 

(6,040 puan) tarafından

Evet, bazıları video ile alakalı, hoş/komik yorumlar. Kimisi de başka telden çalıyor 😅

0 oy
(13,664 puan) tarafından

Oradan video izlemiyorum genelde eski dizileri falan izlersem izliyorum. Binde bir el işine falan bakıyorum ihtiyacım olursa. Ama yorum yapma gereği duymadım açıkçası.instadada yapmam 

(6,040 puan) tarafından

YouTube a çok bakmıyor musun 🤔 ben bayağı şey izliyorum ama yorum yapmadan. 

(13,664 puan) tarafından

Yok çok bakmam shorts kısmına hiç girmiyorum zaten eski.dizilerden açarsam o 

0 oy
(9,172 puan) tarafından

Burası gibi aynı yorum yapma gereği duyarsam yaparım . Ama konuşmak içinde boş boş şeyler yazmam 


(6,040 puan) tarafından

YouTube da çok var bu. Hiç bir katkısı yok, dümdüz yazıyor çoğu. 

0 oy
(31,423 puan) tarafından

Dizi yorumlarına bayılıyorum ve itiraf ediyorum ben bir yorum bağımlısıyım genelde de beğeni alan yorumlarım olur 🙈

(6,040 puan) tarafından

Aa belki yorumlarına denk gelmişimdir o zaman 😇

0 oy
(64,930 puan) tarafından

yapmiyorum ama yaprak dökümü izlerken yapmistim cok🙂 instagramda yapiyorum ekliyor abazalar 

(6,040 puan) tarafından

Ahah dizi aşkı 🤗

(31,423 puan) tarafından

Reglrıza diyorlar Ali Rıza beye onu çok seviyorum ben 😅😅

(64,930 puan) tarafından

haha evet hele yeni sevket gelince 😀

(31,423 puan) tarafından

Adı bile ikinci Şevket yeni Şevket olarak kaldı 

0 oy
(471 puan) tarafından

Ben de İzliyorum yorumları da okuyorum ama yorum yapmıyorum😂

(6,040 puan) tarafından

😊 Buda zevkli oluyor. 

(471 puan) tarafından

Aynen öyle😊

0 oy
(911 puan) tarafından

Yapıyorum cok zevkli

(6,040 puan) tarafından

Yapan varmış, ama az sayıda çıktı 😊

0 oy
(17,126 puan) tarafından

Bende hiç yapmamişim 

(6,040 puan) tarafından

Arada yapasım geliyor ama hemen vazgeçiyorum. 

(17,126 puan) tarafından

Yok ben yorumlara pek bakmıyorum zaten güncel televizyon izlemediğim acmadigim için takip ettiğim dizileri falan izliyorum YouTube’dan

(6,040 puan) tarafından
+1

Dizi değil de, genelikle şarkıların yorumlarına bakıyorum. Ya da bazı sosyal konularda yayınlanan program /röportaj gibi konularda, kim ne düşünüyor diye bakıyorum. 

(17,126 puan) tarafından

Gülse birsel yapımlarının bağımlısıyım dönüp dönüp onun dizilerini izliyorum😂

(6,040 puan) tarafından
+1

Avrupa yakasına karşı böyle bağımlılığım vardı😊

0 oy
(897 puan) tarafından

Hic yapmam ekran bagimlisi degilim burada biraz takilip x'de gundeme bakip cikiyorum.

(6,040 puan) tarafından

Kişi, yorum yapmasa da, ekranla saatlerce vakit geçirebilir. Direkt kişiyle iletişimim yoksa yorum yapasım gelmiyor 🙂

0 oy
(7,985 puan) tarafından

Ben yapıyorum . Özelliklede beni etkileyen şarkıalra vs 

(6,040 puan) tarafından

Yorumlarını okumuşumdur mutlaka o zaman 😊

0 oy
(9,259 puan) tarafından

Az da olsa yapmışlığım var. 

(6,040 puan) tarafından

O da iyi. Benim yapasım geliyor ve gidiyor. 

0 oy
tarafından

İzleyip yorum okuyanlardanım bende bir tek burda yapıyorum yorum 🤭

(6,040 puan) tarafından

Ben de öyle 😊 Hatta burada nasıl yapıyorum diye kendime şaşırıyorum bazen. 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 265 göst.
0 oy
6 cevap 509 göst.
0 oy
9 cevap 417 göst.
15 Haziran 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...