0 oy
756 göst.
Diğer kategorisinde (2,279 puan) tarafından

İyi akşamlar güzel anneler hanımlar 🫰 

Bu gecenin de sorusu benden olsun dedim 😅

Bir erkek olsaydınız nasıl bir erkek olmak isterdiniz dış görünüş olarak..

Ben sarışın sevmem ama eşim sarışın o ayrı bir tuhaflık zaten 😂  Ben esmer kirli sakallı beyaz tenli bişey olmak isterdim boyum 1.85 hafif kilolu biri olmak isterdim 

Ya siz nasıl biri olmak isterdiniz hadi bakalım sohbete 

17 Cevaplar

0 oy
(14,399 puan) tarafından

Hem esmer hem beyaz tenli nasıl Olcan kız 😂 

Bende şöyle 185 190 boyunda kara kaşlı kara gözlü fit Karayağız bir delikanlı olmak isterdim inşallah oğullarım öyle olurlar 

(2,279 puan) tarafından

İnşallah nasip olur canım yani orda sakallarım simsiyah olsun demek istedim 😂😂

-Reklam-
0 oy
(5,524 puan) tarafından

Gamzelerim kara kaşım kahve gözüm aynı kalsın.şöyle kavruk tenlı 1.90 boylarında fit,gür saçlı biri olmak isterdim.

(2,279 puan) tarafından

Buda iyimis 

0 oy
tarafından

Kesin kaslı olmak isterdim 🤭 sportif vücut özellikle erkeklere yakışıyor

(2,279 puan) tarafından

Kaslı evett her erkeğin hayali nede olsa 😂

0 oy
tarafından

Ben yakışıklı olmak istemezdim. İtiraf edelim ki biz kadınların kaprisleri tripleri bitmiyor 😄 ugrasamazdim kadınlarla 

(2,279 puan) tarafından

Çirkin erkek olsaydın trip çekmez mıydın kız 

tarafından

Bilmem 😄😂

(2,279 puan) tarafından

Erkek trip çekmeye mahkum çirkini güzeli olmaz 

0 oy
(1,893 puan) tarafından

Burak özçivit gibi der susarım😍

(2,279 puan) tarafından

Dimii

0 oy
(7,183 puan) tarafından

Uzun boylu esmer kirli sakallı 

Ne zayıf ne kilolu bi erkek olmak isterdim 

Gözlerim de siyah yada koyu kahve olsun isterdim

(2,279 puan) tarafından

Hahaha bu ben 

0 oy
tarafından

Kumral, beyaz tenli, kömür gözlü, kirli sakallı, gamzeli

180 boyunda, 85 kilo olmak isterdim

Eşimi tarif ettim sjsjsj 

(2,279 puan) tarafından

Allah mutlu mesut etsin inşallah canım 

0 oy
(2,891 puan) tarafından

Murat boz gibi 🤣😂

(2,279 puan) tarafından
+1

Sarışın sevmem ben ama zevk meselesi tabi

0 oy
(17,136 puan) tarafından

Hahahh tuhaf soru 

(2,279 puan) tarafından

Aynen 😂

0 oy
(4,181 puan) tarafından

Hiç öyle bir şey düşünmedim düşünmekte istemedim niyeyse.eglenceni bozmak değil amacım ama böyle iyiyim şükür Allah böyle yaratmış ☺️ yorumları okuyayım bende🙃

(2,279 puan) tarafından

Bende asla bir erkek olmak istemem olmak gibi bir şans olsaydı nasıl biri olmak isterdik diye düşündüm amaç sohbet

(4,181 puan) tarafından

Anladım 😁

0 oy
(793 puan) tarafından

Uzun boylu sarışın mavi Gözlü Kıvanç gibi 😂  inşallah bı Kıvanç büyütüyorum ben olamam ama oğlum olabilir 😂

(2,279 puan) tarafından

Maşallah sağlıkla büyüsün inşallah 

0 oy
(1,057 puan) tarafından

Jensen ackles gibi biri olmak isterdim 

(2,279 puan) tarafından

Kendisini tanımam 😂😂

0 oy
(2,019 puan) tarafından

henry cavill’ a benzesem yeterli 😄

(24 puan) tarafından

  @Pisupisu eskiden çok yakışıklıydi da şimdi yaşlanmış yaa 😂

(2,019 puan) tarafından

Uzun saç yakışmıyor bence witcher karakterindeki gibi olsa neyse böyle keanu reeves e benzemiş 😄

(24 puan) tarafından

😂😂 aynen katılıyorum şimdi saç stili onu olgun gösteriyor 

(2,279 puan) tarafından

Yabancılarla pek aram yok açıkçası tek tük bilirim

0 oy
(701 puan) tarafından

Tammmda senin anlattığın gibi biri olmak isterdim😅eşimde böyle zaten ama tek farkı eşim 1.85 değil 1.92😅

(24 puan) tarafından

@Defneegb bacım o da çok uzunmuş ya 😂😂

(2,279 puan) tarafından

Ben minyon tipli olduğum için uzun sevmem yüzünü göremem 🤣 o da beni duyamaz ondan uzun olmaz 

(701 puan) tarafından

@Beyazmelek sorma kız banada başta çoook uzun geliyordu şimdi alıştım normal boydaymış gibi geliyor bana😅😅

(24 puan) tarafından

@Defneegb 😂😂 ayak numarası kaç 

(701 puan) tarafından

Valla şaşırırsın bacım 42 numara🤣🤣

0 oy
(7,816 puan) tarafından

Direkt ünlü adı yazayım . Bir erkek olsaydım Jensen Ackles gibi olmak isterdim. Türklerden de tabiki de Cüneyt Arkın 

(2,279 puan) tarafından

Yabancılarla hiç arama yok tek tük tanıtım ama Cüneyt Arkın harbi iyi 

0 oy
(357 puan) tarafından

Sarışın erkek tereyağ gibi geliyor gözüme 😂 doğulu olmamdan ötürü esmer kirli sakallı uzun kirpikli kara kaşlı renkli gözlü gamzeli 1.80 boyunda hafif yapılı bide elleri güzel uzun parmaklı bir erkek olmak isterdim o zaman kızlar düşünsün 😂

(2,279 puan) tarafından

Heyyt maşallah 🤣 bende sarışın sevmem ama eşim sarışın ve elleri güzel hatta bana hep der kızlar ellerimi çok beğeniyor diye tontis bişey 😂

0 oy
(27,808 puan) tarafından

Kara kasli kara gozlu uzun kirpikli düz saçlı hafif dolgun dudakli esmer bir erkek olmak isterdim. Bide kaslı olmak isterdim. 

Böyle erkek severim bekarkende ayni boyle diyordum oyle eş nasip olurmu be diyordum. 

Saydigim şeylerin aynısı eşimde toplanmiş😁

Tek farklilik dudagi dolgun olmamasi cok dolgun sevmem ama hafif dolgun olsa olurdu sjjs. 

Birde esim evlendikten sonra bir tik gobek yapmış sjsjjsjs.

(2,279 puan) tarafından

Tek eksik dudak olsun canım ben asla sarışın sevmem ama hep derdim sarışın sevmiyorum diye kaderimdeki insan kessin sarışın olur öyle de oldu

İlgili sorular

0 oy
65 cevap 1,623 göst.
22 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Tombul yanak (3,549 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,382 göst.
6 Ekim 2019 Aile & Aşk kategorisinde Yargıç. (2,631 puan) tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 2,103 göst.
0 oy
11 cevap 986 göst.
16 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...