0 oy
349 göst.
Diğer kategorisinde (122 puan) tarafından

Hanimlar yeni dogacak bebegine salonda kullanmak icin boyle birsey bakiyorum ikiside ayni marka ayni satici model olarak kararsiz kaldim sizce hangisi guzel

image

image

8 Cevaplar

0 oy
(14,649 puan) tarafından

2.yi kenardan görürsün diye o da

(122 puan) tarafından

Evet banada ikinci mantikli geldi

-Reklam-
0 oy
(1,084 puan) tarafından

İlki daha şirin duruyor. Anne yanı olacaksa fileli tercih edebilirsiniz yatarken içi görünür

(122 puan) tarafından

Evet 2. Fileli oldugu icin onu almayi dusunuyorum

0 oy
(9,712 puan) tarafından

Kesin net cevabim elele elektirikli sallanan besik 7 ay kullandım sorunsuz iyiki almışım dedim yorulmadan çocuk büyüttuk

(122 puan) tarafından

Simdi baktim ona canim guzelmis gercekten elektrikli olmasi cok iyimis fiyati biraz fazla gibi 

(9,712 puan) tarafından

Fazla ama değer valla hem sallanıyor kademeli hem müzik var hem reflu yatağı oluyor bizin elimiz ayağımız olmuştu ikinci elde temiz bulabilirsen al derim 

0 oy
(4,215 puan) tarafından

İlkinden aldm 2 yıl kullandı akadaşım hediye etmişdim.... o zmn 500 tlydi... uygundu ...hem uygun hem kullanışlı ilki. Bence...

(2,518 puan) tarafından

kiz iki yil nasi kullandin bi karis yuksekligi. 5 ay kadar anca kullanilio o. cocum donerken hile saga sola carpio ..oturunca kenara uzansa sallanip duser😂cok kullanisli cok guzel ama ilk 4 bes ay icin kullandim bende asiri guzel rahat sallamasi ozellikle ip bahlamistim yattigin yerden salliodum😂😂

(122 puan) tarafından

Baya kullanmissin masaAllah normalde 9 aya kadar kullaniyolar bunu😀

tarafından

Bende 14 ay kullandım.  Sigmiyordu artık odasında yatırdım. Ama rahattı, ödünç almıştım yengemden

(4,215 puan) tarafından

Dikkat ederseniz arkadasima aldım kullandı dedim.. bende gordum sıgıyordu minyon  cocuk onlarda  memurdu misafirlige gidince söküp otomobişe koyuyordu...

Sırtlan bakalım karyolayı götür ...😏 bencede kullanıslı almanı öneririm herkesin #bencesi farklıdır😉😏

0 oy
(1,401 puan) tarafından

Altaki 2 inci fotodaki ini kullanıyorum gerçekten kullanışlılar

(122 puan) tarafından

En cokda bundan almislar fileli oldugundan dolayida bunu alicam:)

0 oy
(2,441 puan) tarafından

Alttakinin kiwi markasını kullanıyorum. Çok işime yarıyor. Görüntü olarak da 2 bence

(122 puan) tarafından

Alttakiyle o bahsettigin kiwi markasininkinide gormustum ve arasinda cok kararsiz kalmistim hatta kiwinin fileleri beyaz rengi daha acik daha cok hosuma gitmisti ama yorumlarda okadar cok somunu eksik geldi ustteki filesi cikiyo oyurmuyo yorumlarini gorunce eledim onu yoksa ilk o aklimdaydi digerini alicam oyuzden:)

0 oy
(726 puan) tarafından

image

çaşırı memnunum 2 yaşına kadar kullanabilir

(122 puan) tarafından

2 yasina kadar kullanilmasi cok iyiymis besigim var acikcasi mobilya bana sadece odadan odaya kolay tasinabilecek portatif birsey lazim griliyi alicam büyük ihtimalle:)

(726 puan) tarafından

Biz köye flan giderken söküp yanımızda götürdük hep. Odadan odaya da taşınması kolay beşiğin kendisi çok hafif ve sağlam kenarları plastik vs degil Demir 

(122 puan) tarafından

Oylemi cok iyiymis ozaman buna bi bakim olmadi netten ben sagolasin canim

0 oy
(1,255 puan) tarafından

Alttakini kullanıyorum çok memnunum hatta mutfağa bile götürüyorum oyurtuyorum beni izliyo 8 aylık bebeğim 

(122 puan) tarafından

Cok iyi mutfagada gotururum kesin bende alttakini almaya karar verdim:)

(1,255 puan) tarafından

Oda oda gezdiriyoruz misafir geliyor bebekte bi saat sallasan misafir yalnız kalıyor getirdim salona herkes biraz salladı yanımızda uyudu 

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 696 göst.
+3 oy
20 cevap 1,024 göst.
+2 oy
3 cevap 196 göst.
+1 oy
2 cevap 297 göst.
12 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Bensimdiannemiyim (57 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,571 soru

24,670,982 cevap

367,260 kullanıcı

...