+1 oy
525 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,928 puan) tarafından

Bu tarz takımlar çok hoş geliyor bana hanımefendi bir duruşu var çok rengi vardı ama bu rengi beğendim ben sizce nasıl ?

image

9 Cevaplar

+1 oy
(1,287 puan) tarafından

Zayifsan olur çok güzel mesela ben onu giyemem 😄😄😄

(2,518 puan) tarafından

aynen zayifsan olur.

(2,928 puan) tarafından

Manken 50 kilo ben 53 mankende minicik bir bolluk var banada güzel olur diye düşünüyorum model nasıl sizce? 🥰

-Reklam-
0 oy
(14,399 puan) tarafından

Model çok hoş ama uzun ve zayıf kişilere yakıştırıyorum ben böyle takımları kısa biraz da tombulsan iyice toparlak gösteriyor 

(2,928 puan) tarafından

Manken 50 kilo ben 53 boyumuzda aynı model sizce nasıl :)

(14,399 puan) tarafından

Ooooo manken gibi karısın bacım o zaman çok yakışır hayırlı olsun güle güle kullan üstünde paralansin🤭🥰

(2,928 puan) tarafından

😄😄 bu gazla gidip alıyorum o zaman

0 oy
(9,219 puan) tarafından

Bence de çok güzel bir model rengide güzel

(2,928 puan) tarafından
+1

Teşekkür ederim🥰

(2,928 puan) tarafından
+1

Teşekkür ederim🥰🌺

0 oy
(2,158 puan) tarafından

Benim tarzım değil ben sevmedim ama kimisinde güzel yakisiyo😂

(2,928 puan) tarafından

 Fizik olarak mankenle birebir aynıyım 3 kilo fazlayim o 50 ben 53 kilo mankende nasıl durmuş?? 🥰🥰

0 oy
(3,285 puan) tarafından

Çok güzel duruyor.Ayni kilodayiz.Genelde bende böyle takımlar tercih ediyorum.Hangi site acaba bende bakayim

(2,928 puan) tarafından

Aslında bir çok sitede var bu takım onuk giyimde gece sonuna kadar indirim var hatta en uygun şu an orda ( (sepete atınca fiyat 2400 den 2160 an düşüyor )bu  görselde ikizbutike ait.

Ekran alıp Google lense bakın tüm sitelerde olan bu model çıkar 


Ben de çok beğendim antrasit renginide çok beğendim ama benzer tonda başka etekli takımım var o yüzden direkt eledim

0 oy
(17,136 puan) tarafından

Çok  hoş 😍 

(2,928 puan) tarafından

Yaaa teşekkür ederimm🩷🥰🥰

0 oy
(9,762 puan) tarafından

Kemeri takmazsan  tesettüre uygun duruyor

(2,928 puan) tarafından

Teşekkür ederim🩷🌺

0 oy
(5,490 puan) tarafından

Bende etek takım çok seviyorum.fiziğinde uygun güzel taşırsın

(2,928 puan) tarafından

Teşekkür ederiml🩷🌺

0 oy
(2,891 puan) tarafından

Kemer olmasa doğru çok güzel tessetüre:)) 

(2,928 puan) tarafından
+1

Teşekkür ederimm🩷🥰

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 319 göst.
+2 oy
3 cevap 306 göst.
+1 oy
4 cevap 348 göst.
10 Mart 2025 Moda kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 126 göst.
5 Mart 2025 İnternet & Teknoloji kategorisinde Kelebek0707 (2,075 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,636 soru

24,671,581 cevap

367,284 kullanıcı

...