Şimdi benim eşimin sigortası yatıyor yani sigortalı bir işte çalışıyor ben yeşil kartlı gözüküyorum bunu en kısa zamanda düzelteceğiz sorum şu sezeryan doğum olursa eşimden yararlana biliyormuyum
Evet yararlanirsin canim esinin varsa sgk
Tabiki yararlaniyorsun esinin çalıştığı yer ödüyor nasılsın yararlanmak için bi neden yok
1,512,566 soru
24,670,901 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın