+1 oy
1,023 göst.
Diğer kategorisinde (44,039 puan) tarafından

Günaydın Kızlar 🌸💕🩷

Kuşlar beni alsın komple hepsinden kurtulayım bence 🤣🤣 kuşlar nolurrr benide alinnnn kuşlar.. kız kocamın ailesini gören kuslar kaçtı ya benide almadılar 🤣🤣

Aslında çok sinirliyim oğluşumun beşiğinin ortası kırıldı 😱 ne dandikmis vs derken anneannem görümcemin besige benim küçük sumo güreşcisi kızımı koyduğunu kızımın da içinde tepindigini söyledi 😏 Allah'tan bir gün kaldım hastane de 1 gün bile değil aslında bir kaç gün kalsam komple evi başıma yikardi bence sağolası görümcek 🤣 

Ee siz neler yapıyorsunuz bacikolar? 

image

14 Cevaplar

+1 oy
(14,635 puan) tarafından

ay yok ben dertli değilim almalarına gerek yok da senin kaynana görümce derdi fena vallahi 

(44,039 puan) tarafından

Üstüme oynuyorlar hakimcim lohusa falan demeyip birini gırtlakliycam 🤣🤣

(14,635 puan) tarafından

geçen birine de yazmıştım farklı bir konuydu. 1 kere cıngar çıkarmaya bakar diye ama seninkiler bundan da anlamaz gibi😂

(44,039 puan) tarafından

Anlamaz hatta daha çok üstüne gelirler en iyisi önemsememek 

-Reklam-
+1 oy
(10,357 puan) tarafından

Görümcem yok, eltim dünya tatlısı, kayınvalidem de iplerini güzel tutarsan gayet makul. Almasınlar kimseyi ya benden :))

(44,039 puan) tarafından

Sizin hakkınızı ben kullanırım bende alınacak çok 🤣🤣

(10,357 puan) tarafından

Oturup uğraşsam kayınvalide de dert olur bana ama o beni dert etsin benim felsefem :) Ama sendeki kayınvalide de biraz numune gerçekten, Allah şifalar versin ona :(

(44,039 puan) tarafından

Benimki türünün son örneği kizida onun yolunda 

+1 oy
tarafından

Kesinlikle elti 



Kaynana girumce elti kadar tehlikeli değil 

(44,039 puan) tarafından

Onlarla görüşmüyorum hiç aman ne hâlleri varsa görsünler 🤣🤣

+1 oy
(51 puan) tarafından

Puhahahahah nur yaaa

(44,039 puan) tarafından

Hahahh öyle ama 🤣🤣

+1 oy
(10,286 puan) tarafından

Aman herkezin çocugu colugu var nie alsın kimseyi almasın kötüde olsam ben iyide olsam yerinde dursunlar😅

(44,039 puan) tarafından

İyi niyetli gacilar 🤣🤣

+1 oy
tarafından

Ahah 😄 bize dokunmasınlar

(44,039 puan) tarafından

Tamam size dokunmasinlar 🤣

tarafından

Benim hakkımıda sana kullansınlar bacım kaynana görümce toptan kurtulursun 😄

(44,039 puan) tarafından

Çok mantıklı 🤣🤣

+1 oy
(4,379 puan) tarafından

Kaynanamı alacağına beni alsın darlingim benim kıyamam ona 🥰🥰🥰 eltim şuan aday ama Türk geni taşımadıgı için saçma sapan şeyler yapacağını düşünmüyorum görümcem yok en iyisi onu alsın 😂😂😂

(44,039 puan) tarafından

O kadar mı kız 🤣🤣🧿🧿

(4,379 puan) tarafından
+1

Çok severim onu  😍😍

+1 oy
(1,802 puan) tarafından

Benim görümce ve elti olmadığı icinnnn tabiki tek seçenek kaynanami alsın götürsün uzak diyarlara 🤣

(44,039 puan) tarafından

Tek gelin kıymetli olur kız 

(1,802 puan) tarafından

Yok kız ne kıymetlisi afedersin bi ağzıma etmediği kaldı kadınin

(44,039 puan) tarafından

Allah'ım nedir bu çektiğimiz. 😲😫

+1 oy
(737 puan) tarafından

Gorumcelerim benim canimm 


Kaynanamla zaten yıllardır konuşmam eltimu alsın o kuş tabi alabilirse biraz cusse olarak ağır alamaz kuş onu:))

(737 puan) tarafından

Net alır:)

(44,039 puan) tarafından

Kartal paklar onu o zaman Fatma Girik gib dovussunler🤣🤣

(737 puan) tarafından

Kiz o.kartali da alır öyle böyle değil:))

(44,039 puan) tarafından

Ne kız bu boğa mi 🤣🤣🤣🤣

(737 puan) tarafından

Gibi:))

+1 oy
(662 puan) tarafından

Kaynanam harici hiç biri yok kaynanam da iyi biri almasın benimkini😂

(44,039 puan) tarafından

Kuşlar almayın kuşlar 🤣🤣

+1 oy
(3,168 puan) tarafından

Kaynanamda görümcemle de çok iyi anlaşırım 

Eltimden nefret ederim

(44,039 puan) tarafından

Kuşlar eltiye hücum 🤣🤣🤣

(3,168 puan) tarafından

Aynen babam vefat etti bi arayıpta başın sağolsun yenge bile diyemedi 

Ama ben onun çocuklarının her eksik ihtiyaçlarını kışlık montlarını bile aldım götürdüm ama insan değin 

(44,039 puan) tarafından

Değmez bacım kimseye bişey yapma 

+1 oy
tarafından

Eltilerim kalsın gerisinin hepsini alabilir

(44,039 puan) tarafından

Benim komple alsnlar 🤣

tarafından

Benim eltiler hep uzakta en son bayramda geldi iki tanesi köye o zman görüştük bana zararları yok görümce var örümcek gibi iyiki bi tane oda 

+1 oy
(7,767 puan) tarafından

Kökten hepsini alsınlar götürsünler mümkünse hatta giderken yanlarına oğullarını da alabilirler çok da lazım değil

(44,039 puan) tarafından

Kocam olmaz Kocam noo 🤣🤣🤣

+1 oy
(1,315 puan) tarafından

Şuan hepsine uzağım kuşlar şimdi almayın kuşlar yakına gidince bakarız bir icabına 😀😀

(44,039 puan) tarafından

Kuslar da senin keyfini beklesin dursun 😀😀😀😀 kuşlar şimdi değil kuşlar 😀😀😀

İlgili sorular

+5 oy
24 cevap 1,090 göst.
+4 oy
32 cevap 1,299 göst.
+1 oy
12 cevap 637 göst.
0 oy
58 cevap 2,363 göst.
10 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...