0 oy
380 göst.
İnternet & Teknoloji kategorisinde (2,024 puan) tarafından

Son zamanlar da iyice yavaşladı cok yavas ve uygulama kasıyor

Telefonla alakali desem iPhone 15 kullaniyorum 

Mümkün değil kasmasi 

İnternetten de degil onda da sıkıntı yok

Tamamen uygulamadan kaynakli yani

Giresim gelmiyo artik 😭

🤣🤣🤣

Şu postu atana kadar yarim saat gecti 

Sizde de öyle mi?

6 Cevaplar

+1 oy
(31,557 puan) tarafından

Yavaşlığı fark etmedim ama bu ara sarmıyor beni 

-Reklam-
0 oy
(5,623 puan) tarafından

Evet aynı bende internetle ilgili sanıyordum.  Çok sinir bozucu 

0 oy
(14,399 puan) tarafından

Bende bizim İnternet ile ilgili olduğunu düşünüyofum😂🤭

0 oy
(2,891 puan) tarafından

Ay gerçekten kaç dakikadır sana soru sorcam özelden yok olmuyor uf :((

0 oy
tarafından

Ɓenim de cok yavaş ya ekran kararıyor 

0 oy
(4,574 puan) tarafından

Bende yavaş değil

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 685 göst.
18 Aralık 2019 Diğer kategorisinde ❤️berk bebek❤️ (1,163 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 389 göst.
2 Mart 2022 Moda kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 308 göst.
10 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde Sifam (814 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,091 göst.
19 Eylül 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,793 soru

24,673,898 cevap

367,428 kullanıcı

...