0 oy
209 göst.
Diğer kategorisinde (80 puan) tarafından

image

bu aracı almak istiyordum  benzinli 2008 model  Renault Megane 1,6 expression bilgisi olan varmı arkadaşlar 

2 Cevaplar

0 oy
(14,399 puan) tarafından

Bizde Megan 1 2001 model vardı. Ama benzin LPG liydi. İstanbul'dan Sinop a 1200 liralık gaz yapmıştı baya baya uygun gelmişti bize. 1.6 motor büyük ve güzel hızlıydı yol tutuşu falan çok iyiydi. Şimdi egea var eşim megani arıyo bazen hız konusunda ve yol tutuşunda

(1,455 puan) tarafından

Egea sağolsun benzin avcısı mübarek ,benizini bereketsiz, çok yiyor ,vakum gibi çekiyor mübarek 

-Reklam-
0 oy
(9,762 puan) tarafından

Post yukarı çık

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 134 göst.
+1 oy
16 cevap 1,149 göst.
5 Kasım 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Alyakus (3,654 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 117 göst.

Kategoriler


1,512,612 soru

24,671,308 cevap

367,277 kullanıcı

...