0 oy
284 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,062 puan) tarafından

Aldığım ejder meyveleri tatsız çıktı. Bir tatlıyla değerlemdirmeyi düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi napsam nasıl bir şey yapsam var mı bir fikir verebilecek becerikli hanımlar??? 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Magnolya tarzı şeyler yapılmaz mı 

(1,062 puan) tarafından

Haklısın en ıyisi magnolya teşekkür ederim 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Muhallebi üzerine sos olarak kullanılırsin çikolata soslu pasta uzerinede yakışıyor içersen smoothie yapabilirsin hoş bir içimi oluyor puding yaparsan üzerine yine jel gibi kullanılırsin vs vs ben sürekli birşeylere kullanırım 

(1,062 puan) tarafından

Jel nasıl yapabilirim? Magnolya yaptım daha rahat diye ama aklımda bulunsun bi dahakine denerim

tarafından

Ya meyve zaten yapısı gereği Blenderdan çekince jel gibi oluyor hicbirsey yapmana gerek yok çek üzerine koy hızlı tüketin yeter 

(1,062 puan) tarafından

Ben de jel tarifi verecen sandım 😁 dediğin şekilde daha çok sos gibi olur da denenebilir ama maksat üretmek 😀

tarafından

Ya canım jel için icine illaki jelatin koyucan çok sağlıklı bulmuyorum bu meyve zaten yapılmış gibi oluyor :) 

0 oy
(2,518 puan) tarafından

smothie seklinde tuket ben olsam buzlukta dinduruum. mmuz sut ejder biztlatirim. 

İlgili sorular

+1 oy
14 cevap 440 göst.
29 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Dilaray1404 (309 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 727 göst.
13 Kasım 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 716 göst.
+3 oy
4 cevap 315 göst.
30 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde pratik-bilgiler (155 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,352 soru

24,668,124 cevap

367,111 kullanıcı

...