0 oy
398 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (9,762 puan) tarafından

İlk defa yapıcam nasıl pisirmeliyim tavada yapıcam

image

3 Cevaplar

+1 oy
(2,211 puan) tarafından

Normal az yağda kızartın çözünmesi beklenmiyor genelde ama paletin üstünde yazıyor mu başka bir şey , iyice taş gibi donuksa çözdürün içi pişmez çünkü

(9,762 puan) tarafından

Yazmıyor. Tavada on dk fırında şu kadar falan yazıyor

(2,211 puan) tarafından

Dediğim gibi çok sert bir şekilde donuksa biraz çözülmesini bekleyin, ben daha önce çözlümeden attım bu sefer dışı kızardı içi soğuk soğuk kaldı

(9,762 puan) tarafından

Kısık ateşte pişirdim tavada puf puf güzel oldu

-Reklam-
+1 oy
(2,441 puan) tarafından

Paketin arkasında yazar. 

(9,762 puan) tarafından

Yazmıyor

(2,441 puan) tarafından

O zaman ben olsam kısık ateşte az yağ ile kapağını kapatarak pişiririm. Buzluysa içi öyle pişer. Pişince kapağını aç alt üst kızarsın

(9,762 puan) tarafından

Teşekkür ederim kısık ateşte pişirdim güzel oldu puf puf :) 

(2,441 puan) tarafından

Köfteleri hep öyle pişiririm kapağını da kapatırım canım afiyet olsun ☺

0 oy
(14,534 puan) tarafından

ya fırınlar ya da az yağlı tavada pişir

yalnız hangi markaydı hatırlamıyorum da bir tane tavukçunun bu köftesinde zararlı bir şeyler çıkmıştı geçen sene miydi neydi

(7,770 puan) tarafından

Şenpiliçti o

(14,534 puan) tarafından

doğrudur 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 294 göst.
25 Eylül 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Buket0606 (326 puan) tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 3,131 göst.
3 Eylül 2020 Diğer kategorisinde ⭐⭐Hiranur'um⭐⭐ (3,749 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...