0 oy
1,003 göst.
Diğer kategorisinde (34,373 puan) tarafından

Boykot olduğu için almak istemiyorum onun gibi olan ne önerirsiniz wc banyo yıkamada kullanıcam 

10 Cevaplar

+2 oy
(14,523 puan) tarafından

hypo, yılların çamaşır suyu 

(34,373 puan) tarafından

Kokusu ağır mı peki hiç almamıştım ondan 

(14,523 puan) tarafından
+1

tipik çamaşır suyu, yoğun jel gibi olanı var mı bilmiyorum. su gibi çamaşır suyu. buralarda o kadar çok kullanılır ki çamaşır suyuna hipo(hypo) deriz bu yüzden 😂

(5,190 puan) tarafından
+1

Harika birseyy etkisi süper all aldirr

-Reklam-
+2 oy
(5,243 puan) tarafından

Hypo güzel kireci söktü attı gider acıcılı almstm degsmedm banyoda harıka

(34,373 puan) tarafından

Kokusu ağır mı onun etkiler mi insanı iş yaparken 

(5,243 puan) tarafından
+1

Gider acıcılı bi tık daha agır ama derzler bembeyaz oldu

Normal hypo bildigimz camasır suyu kokusu domestos un ki nasılsa oda öyle 

(34,373 puan) tarafından

Önceden hep domestos kullanırdım bir tanesinin kokusu hiç ağır değildi ama temizliyordu yani şimdi öyle insanı etkilemeyen birşey bulmaya çalışıyorum aslında 

(5,243 puan) tarafından
+1

Markete gttignde koklayın karar verin

+2 oy
(2,468 puan) tarafından

Ben domal kullanıyorum çokta memnunum rossmanın farklı markaları da var boykot olmayan onlarda güzel içerikleride temiz diğerlerine göre canım

tarafından
+2

Sesli güldüm kusura bakmayın 🤠🤠🤠🤠

(2,468 puan) tarafından
+1

Kız şimdi farkettim ahahahhaha klavyenin azizligine uğradım ya domol olcak canım bence kokuları güzel Domestos kadar ağır değil 

(34,373 puan) tarafından

Bende hiç yadırgamadan kokusunu soruyorum gerçekten öyle sandım markasını 🤭😂 garipsedim ama olabilir herhalde dedim bi yandan 

(682 puan) tarafından

Ben ilk eşime rosmanna gidelim domol alacam diyince o ne be domal gibi ne biçim isim demişti. Aklıma o geldi :))))

(2,468 puan) tarafından

Aynı şeyi eşimde bana demişti erkek kafası işte sonra fiyatlarını görünce neden ismi böyle anladım dedi ahahahahahahha

+1 oy
(3,414 puan) tarafından

Güldal kullanıyorum memnunum ☺

(34,373 puan) tarafından

Kokusu ağır mı 

(3,414 puan) tarafından
+1

Yok yaa çok değil 

(34,373 puan) tarafından

Bi deniyim bari onuda kendime uygun temizlik ürününü bulmam lazım 🤔😄

+1 oy
(2,573 puan) tarafından

Boykot olan ürünü ne işi var ülkemizde ben buna cok kızıyorum yaaa bence ülkece boykot yapılmalı 

(34,373 puan) tarafından

Ne yazık ki her markette varlar😑


(2,441 puan) tarafından
+1

Biz almaya devam etmezsek bir süre sonra ülkeye de girmez boykot ürünler. Herkes kendinden sorumlu. Milletimiz o kadar garip ki. Boykot olduğu için indirime giren ürünlerin satışı patladı 

(2,573 puan) tarafından
+1

Vslla ülkeye girer canm vergi guzel alıyorlar..

+1 oy
(127 puan) tarafından

Homm bitkiselin öneririm herşeyi var banyo tuvalet temizleyici leke cikarici yağ çözücü mkayj parfüm kişisel bakim.

kurucusu bir kadın ve bitkisel şeyler alerjik reaksiyon da göstermiyor. 

Bn kendim satış yapmıyorum mesela ihtiyaçim oldukça alıyorum üyeliğim bazen düşüyor bile bİdaha üye olylrum 🤣

İsterseniz dizide üye yapabilirm bakarsanız üç ay alışveriş yapmayınca düşüyo

Ama leke cikaricisinin üstüne başka leke cikaricisi b

 tanımam

(34,373 puan) tarafından

Onun ürünlerine hiç bakmadım fiyatlar nasıl peki 

(127 puan) tarafından
+1

Biraz pahalı ama bak ediyor başka üründe altı yedi fis sikarken bunda iki üç fis yetiyorondan uzun gidiyor 

+1 oy
tarafından

Bimden guldal alıyorum hem domestosa göre fiyatı ucuz . Kokusu birazcık ağır sayılır. 

(34,373 puan) tarafından

Bazen etkiliyor beni kokusu çok ağır olmayan bişey arıyorum o sebeple 

+1 oy
(95 puan) tarafından

Porçöz kullaniyorum memnunum.

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim tavsiye için 

+1 oy
(9,203 puan) tarafından

Peros alıyorum kokusu ağır değil

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

+1 oy
(241 puan) tarafından

Vikingin bitkisel çamaşır suyu var canım kolusu çok güzel parfüm gibi

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim ona da bakayım 

(241 puan) tarafından
+1

Eşimin babaannesi yaşlı olduğu için kokular onu çok etkiliyor bide allah korusun çok ağır normal ozon kokuları bende aynı şekilde az kalsın zehirleniyordum ondan sonra bunu keşfettim kokusu parfüm gibi ha şöyle domestos gibi çok güçlü değil ama hemen hemen aynı etkiyi veriyor tuvalette fln ben hem bunu beyazların koltuk altında da kullanıyorum renk değişikliği fln da yapmadı tavsiye ederim yani canım

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 975 göst.
15 Eylül 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 751 göst.
27 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 443 göst.
14 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 239 göst.
15 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...