0 oy
286 göst.
Diğer kategorisinde (4,357 puan) tarafından

Bugün bir kurumla görüştüm ama maalesef yine olumlu sonuç alamadım çok üzgünüm 

4 Cevaplar

0 oy
(6,051 puan) tarafından

Yıpratıcı bir süreç, dilerim en kısa zamanda olumlu bir dönüş olur. 

(4,357 puan) tarafından

Yok ya geçen seneden beri arıyorum 

(6,051 puan) tarafından

O zaman CV yetersiz kalıyordur. Ya da başka alanlara yönelmek lazım. 

-Reklam-
0 oy
(9,688 puan) tarafından

Valla bu iş şans işi ben sana diyeyim en son biryere gitmiştim.gorusmeyw hayatta olmaz büyük yer yasim var alınmam dedi aksama aramıştım iş basi vermislerdi şansın meselesi 

(4,357 puan) tarafından

Aynen öğle olmuyor

0 oy
(911 puan) tarafından

Nasip  vardır bunda da bir hayır, pes etme

(4,357 puan) tarafından

Eşim diyor ki sana nasip olmayacak çalışmak diyor iyice üzüyor 

(911 puan) tarafından

Nasibi Allah bilir boş konuşuyor esin

0 oy
(8,909 puan) tarafından

Nasıl işlere başvuru yapıyorsun? 

(4,357 puan) tarafından

Öğretmenim ben kendi meslegimi yapmak istiyorum 

(8,909 puan) tarafından

Anladım canım Allah yardımcın olsun

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 163 göst.
0 oy
2 cevap 371 göst.
29 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Dileksdilek (31 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 407 göst.
+1 oy
4 cevap 369 göst.
31 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Melektir (93 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,659 cevap

367,030 kullanıcı

...