Ben ilk bir konser mi vardı başka bir şey mi ne hatırlamıyorum annemle babamdan izin almıştın gideyim mi diye 😂 onlarda bize niye soruyorsun kocanla konuş gidin dediler 😂 o zaman dank etti komik ama işte boşluğuma geldi sanırsam ilk zamanlardı tabi 😂 sizin nasıldı ? Maksat muhabbet işte canım sıkılıyor 😂
Ben hastayken ağlayarak kendime çorba yaptığımda 😂 evliliği anlamak mı bilmem de yalnızlığı anlamıştım arada aklıma gelir o günkü his🥲
aa bende ramazanda ilk sahuru kurup ustune bide masayi kaldirdigim zaman guzel bir idrakti yarim yamalak uyuyarak bi su icip bi iki lokma agzima atip uyumaya gttigim gunler eskide kaldi demistim kendi kendime. masayi toplarken uykumda acildi. sinir olmuatum . bir ay sonra falan ramazan baslamisti evlendikten sonra
Ay bu da en zorlarından cidden. Sahur yakın olsa uyumaz beklerim ama uyuyup uyanmak çok zor geliyor güzel bir uyanış olmuş sana ahaha
Bak Buda çok dokunaklı bir şey biliyor musun ben de yaşadım annemle sahur hazırlardık anneannem annem babam tutmazda teyzem vardı ramazanlarda güle güle şimdi ben hazırlıyorum eşime o zaten uykulu yer kalkar falan dokunaklı oluyor
Eşimin ailesine yatılı gidip onlarda bize normal bir şekilde odamızı yatağımızı birlikte verince 🤣 Sanki hala ayıp olacak laf edilecek gibi geliyordu bana yanlış bir şey yapıyoruz gibi 🤣🤣
Ay evet bak bu da insanı geren bir şey 😂ilk zamanlar
bizde esimle aksam oturuoz canimiz sikildi hafi cikalim biseyler icelim dedi. saat aksam 9 a geliodu . bu saatte mi dedim. heaa nolcakki dedi. nebilim vok gec eve donduk ettik 11 i bulur dedim.🤣🤣🤣esim de dioki e olsun nolcak sonucta benlesin.
aaa dogru ya ben evlendim dedim .okadar izin almaya gec kalmamaya alismisiz ki degisik gelmisti ilk basta .:))
bide mesela annemlere gderdim canim sikilio durmbi marketleri gezim dolanayim yada markete bisey gelecekdi bakicam gdipsanki degisik izinsiz cikilmio ben cikiyorum bi markete gdip gelim demek bile degisik geliodu babam izin vermez gibi hissediodum
hala bile oyle sanki babam
bise der gibi hiisyat oluo. meslea cocuk
uyurken aliom cantami babam
nereye dio canim sikildi bi dolanip gelim marketleri diyorum . ama sanki kizacak gibi hissiyat oluo degisik bi his🤣
Hahahhaa demi insan öyle oluyor ya 😂 bende izin alma problemi yoktu ama arkadaşlarım mesela akşam çağırıyordu ulan diyordum evliyim ben 😂
<!--StartFragment-->
Merhabalar, benim 2 hafta- 12 ay içinde doğum yapmış annelerle ilgili bir tez çalışmam var. katılım sağlarsanız çok memnun olurum. Cevapladığınız sorular tamamen anonim ve bilimsel amaçlarla kullanılacak. Yazdığım mesajı size iletiyorum. Teşekkür ederim :) Anket linkinde zaten iletişim bilgilerim yer almakta, bir sorunuz olursa yazabilirsiniz. Değerli Anneler, Bu mesajı, henüz 2 hafta-12 ay içinde ilk kez doğum yapmış annelere ulaşıp, onların önemli deneyimlerini öğrenmek amacıyla yazıyorum. Tez çalışmamın bir parçası olarak, sizlerin bu süreçteki deneyimlerini anlamak ve daha iyi bir destek sağlamak için bir çalışma düzenliyorum. Bu anket, annelerin ilk doğum süreci ile ilgili yaşadıkları duygusal, fiziksel ve psikolojik değişimleri anlamaya yöneliktir. Katılımınız, bilimsel çalışmalara değerli bir katkı sağlayacak ve gelecekteki annelere daha iyi hizmet verebilmesi için önemli bir temel oluşturacaktır. Anketi doldurmanız yaklaşık 10-15 dakika sürecektir. Verdiğiniz cevaplar tamamen anonim olacak ve sadece bilimsel araştırmalar amacıyla kullanılacaktır. Değerli deneyimlerinizi paylaşarak, toplumda diğer annelere faydalı olabilecek bilgilerin bir parçası olabilirsiniz. Katılımınız, bilimsel çalışmaların daha sağlam temellere dayanmasına yardımcı olacaktır. Anket anonimdir ve kişisel bilgileriniz asla ifşa edilmez. Katılım tamamen isteğe bağlıdır, bu yüzden ne zaman isterseniz katılmayı sonlandırabilirsiniz. Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8S69jRV-9z4OywNrYbNgLup0h22cuKdJc_RAbJT68_Fny-Q/viewform?usp=header
Eğer sorularınız olursa, çekinmeden bana ulaşabilirsiniz. Şimdiden zaman ayırıp katıldığınız için teşekkür ederim. Tez çalışmamda sağladığınız katkı, başta diğer anneler olmak üzere birçok kişiye fayda sağlayacaktır.
İlk geceler anlamıştım ilk günler hatta
Gece saat 11 başka evde uyuyosun dışsrdasın geziyosun çok geç saatlere kadar arayan soran nerde kaldın diyen yok
Çok garip duygulardı
Bende ilk gurbete taşınıp ailemi evine yolcu ederken çok koymuştu …
Ben de akşamın köründe elin adamiyla dışarda olduğum zaman idrak edebilmistim
Hahahha 😂
Hiç unutmadım ki 😀
Ne güzel 😂
Bir gün annemlerde oturuyoz yeni evliyiz eşim hadi geç oldu eve gidelim dedi bana 🤣 (saat 12 ye geliyo) ben hiç eve gideceğimi düşünmemiştim benim evim oraydi🤣🤣🥹🥹 sonra kalkıp hazırladım arabada ben bir ağla ağla sen niye bana gidelim dedin diye 🥹🤣🤣🤣
Ayy seni o kadar iyi anlıyorum ki bak okuyunca duygulandım benşm de var böyle benzer bir anım 🥲❤️
Vallahi habire ailemin arayıp eve gel şu saatte gel kaç saattir nerdeydin gibi gibi soruları kesilince fark ettim ki evlendim artık soran yok 😂
Özellikle ablamın baskıları beni çok bunaltmıştı zırt pırt arayıp nerdesin diye hesap soruyodu annemle babamdan çok karışıyodu hayatıma ve öyle eve geç gelen biri bile değildim yani okuldan çıkardım max 1 saat oyalansam vay efendim 3 de evde oluyodun neden 4 de geldin diye annemgili dolduruldu bana karşı bişeyler karıştırıyor ondan böyle gibisinden onlarda bana patlardı Allaha şükürler olsun kurtuldum ondan hesap sormasından😒
Valla eşinle mutluysan artık kurtulduğunu hissediyorsan ne mutlu sana bebeğim
Çok sağol cano evet ablamla aynı evdeyken zindanda gibi hissediyodum her fırsatta beni huzursuz ederdi Allah düşmanımın başına vermesin 😑
Allah karşına gönlüne göre eş vermiş şükürler olsun yağmurdan kaçıp doluya tutulan insan da çok Rabbim yüzüne bakmış
Düğünümüzün yapıldığı otelde balayı suitinde kalmıştık ertesi gün eşimin ailesini ve misafirlerini ülkelerine yolcu edecektik öğleye doğru kalktım ama kafam resmen bi milyon kulağımda hala müzik sesleri zor bela ayıldım eşim yok yanımda ama ben onun artık yanımda olduğunu tamamen unutmuşum hazırlanıp havuza inicem aşağı misafirlerin yanına geldim sohbete başladık uçağa gitmeden bi havuz partısı yapalım dediğimde eşin nerde o gelmeyecek mi dediklerinde ben dün evlenmiştim değil mi diye aklım başıma geldi
Hahahaha valla çok iyiymiş bu kız güldüm 😂😂😂
Kısmen benzer bi şekilde. Geç saatte bi yere gidiyorduk yada dönüyorduk içimde evdekilere haber vermem lazım hissi oldu o zaman dank etti 😂
Hahahah demi 😂
Bende ilk alişverişe gidince anladim. Of herşeye para mi verecez diye baba evinde sanki beleş yaşiyormuşuz gibi gelmişti. Annemler köydeydi süte , yoğurda ,una ,bulgura , salçaya para verilmiyordu. Marketten bunları alırken zoruma gitmişti.
Ayy evet ya ben meyve sebze seçmeyi bile bilmiyordum çok zorlanıyordum ona da yeni yeni alıştım hangi markette hangisi daha uygun oluyor diye araştırma yapıyorum şimdi ne kadar para artırabilirim diye 😂
Nişanlı yken ben ehliyet kursu na gidiyordum . Sonra sınavdan önce evlendik sınava 15 günlük eevliyken girdim . Sonra ehliyet için gittiğimiz yer nereysiydi ya oraya gittik bana ismimi sordu adam kızlık soyismimi söyledim sonra eşim dürdükledi noldu dedim soyisim dedi hee nolduda dedim
Sonra jeton düştü ha pardon pardon soyisim yanlış oldu dedim oradaki görevliye 🤭
Ayy evet soyadıma bende zor alışmıştım eşiminde en hassas olduğu konudur bana sürekli ismim ve soy ismimle hitap ederdi alışayım diye 😂
bal ayından döndükten sonra😅 ev iş vs bekleyince anladım 😂
Kanayan yaram hala düşünüyorum evde 4 aydır yokum bir dönecem şimdi of of 😂
10 gündür yokum evde, şu an ben bile tırsıyorum 😂
Ben ölem 😇😂
Ben zaten tek yaşıyordum, eşim benim evime geldi.
Bir gece uyandım balkonda biri var kitap okuyor, yanında da çaydanlık. Bu ne tür bir hırsız Allah'ın pisliği dedim.
Kocammış :)))))))
Yüzsüz hırsız birde kendine çay demlemiş 🤪🤩
Çok zoruma gitmişti, hiç can güvenliğim aklıma gelmiyor da ne münasebet evimde bir hırsız çay demler diye düşünüyorum uyku sersemi :)))))
İzin alma işleri üniversitede bittiği için özgürlük anlamında çok iyiydim, o yüzden daha da daraldım ben evlenince. Evlenince 2 kişilik pişirmek, yıkamak, hazırlamak ve eşime göre hayatımı programlamak zor gelmişti :D Bekarken çoook daha rahat ve sorumsuzdum :)
Ben de gece sürekli dışarı çıkıyordum arkadaşlarımla ama şimdi evli mutlu çocuklu profiline adapte oldum😂 kesinlikle sorumluluk almakta bir ayrı
İlk ev dağılıp kimse toplandığında anladım
O kadar haklısın ki
Annem çok baskıcı biriydi akşam asla dışarı çıkamazdik kaç yaşında olursak olalım ve sevgili durumuna tabi ki karşıydı
Evlendikten sonra akşam eşimle elele dışarda dolaşırken annem aradı eyvahh annem arıyor deyip eşimin elini bıraktım 🙈 🤣 sakin ol artık evliyiz dedi açtım annee ben dışardayim kocamla dedim 🤣🤣
Ahahahahhaha bu da iyiymiş 😂
İlk 1 hafta çok sıkıntılı geçti ya😅 sürekli bi geç kalıyorum hissi yada bir yere gidecekken elimin telefona gitmesi 😅 sonra evliyiz artık onun rahatlığı geliyordu ama hep bi huzursuzdum
Demi akşam oldu saat kaç aaa bir baktın başka yataktasın 😂
Evet çok güzeldi ama ilk günler 😍😍
İlk gece saten gecelik lerle yere düşen çikolatalı pastayı temizlemeye çalışırken anladım 😄 Allah'tan halı serili değildi 😄😄
O nasıl oldu 😱😂
Düğünden dönerken evde atıştıralım diye eşimin abisi birşeyler almıştı birer dilim de pasta almış kağıdı ile koymuşum tabağa tv izlerken laps diye kayıp yere düştü 😄😄
Hiç birşey birken iki oldular anneme babam hem esime soruyom eşim varsa bişey demiyolar ama hala daha tek bir yere gidince sorun yapiyolar
Tövbe tövbe o nasıl iş
Bende bilmiyom babam annem daha evlendiğimi anlamiyo bir yere gitsem sen niye yapiyon derler eşin yapsın sen otur derler ondan dolayı bütün ödemeleri hesabımdan halediyom hani garantiden sadece arada annemle dısarı cıkıyoz ozaman bişey demiyolar bide eşimle bir yere gidersem demiyo onuda babam götürüyo getiriyo uzunsa yol doktora bile babam götürür
Ben nisandan sonra esime ait hissetmistim zaten kendimi hatta ilk istemede tamam dedim bitti bu is farkindaligim da hep yuksektir babamin evinden cikarken farkindaydim kendi evime gidince farkindaydim her an herseyin farkindaydim
Ben o kadar farkındayım yaşayamadım 😂❤️
Kiz benim belam bu ya hep olgun mantikli kimsenin aklina gelmeyen seyler dusunurum bi durum karsisinda en duzgun nasil halledebilirim diye dusunurum baska bi konuda en kolay nasil olur diye dusunurum bi sorun cikar en az hasarla nasil kapatirim diye dusunurum herseye hemen adapte olurum falan ve bu beni cok yoruyo
1,512,755 soru
24,673,389 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın