Burada devlet hastahnesinde ve universite hastahanesinde cekmiyorlarmis. Özelde pahalı biraz. Sizin oralarda hangi hastahanelerde çekiyorlar acaba?
Ablam özelde çekti cnm 6 bine
6 bin iyiymiş yaa hangi ilde acaba burada 14 bine çekiyorlar yaaa.
Bitlis cnm siirte 3700 fiyat
Ben batidayim çok pahalı burada yaaa.
Ben özelde çektirmiştim devleti bilmiyorm canm
Teşekkür ederim.
İyi hastahanede çekdirmen şart
Aynen teşekkür ederim.
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın