0 oy
582 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (42 puan) tarafından

İkiz bebeklerim olduğu için dışarıya çıkıp alışveriş yapamıyorum. İnternetten bunları buldum hangisi daha güzel sizce farklı önerileriniz varsa bakabilirim

image

image

image

12 Cevaplar

0 oy
tarafından

2. Güzel bence 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Ben ilk elbiseyi çok beğendim ama fiziğin nasıl bilemem 

0 oy
(34,371 puan) tarafından

Lacivert olan çok güzelmiş 

0 oy
(283 puan) tarafından

İlki çok güzel bir albenisi var zayifsan al bence bütün gözler üstünde olur

0 oy
(5,510 puan) tarafından

1.numaraya boy ve fizik lazım yoksa çol güzel rengi filan.

0 oy
(1,311 puan) tarafından

1guzel amma yakismasi onemli.3u hic beyenmedim

0 oy
(27,120 puan) tarafından

Hepsinin tarzı birbirinden çok farklı. Ben sadece 2. Yi beğendim 

0 oy
(7,806 puan) tarafından

Elbiselerin 3 de bambaşka tarz da. Fiziğin nasıl? Ben 3 modelide beğenmedim bu arada.

0 oy
(1,752 puan) tarafından

Bence ilk elbise

0 oy
(3,130 puan) tarafından

2 numara diğer ıkısınden karakter olarak çok farklı görünüyor. Sadece bunu diyebiliyoruz. Ksrşılaştıramıyorum o yüzden. Sadece fena değiller tek başlarına

0 oy
(9,762 puan) tarafından

En üstteki hangi siteden

(42 puan) tarafından

Trendyoldan

0 oy
(2,928 puan) tarafından

Lacivert çok güzelmiş yeşil olanı bekarken giyecektin ben çocuklu çocuksuz olarak da bakıyorum daha şirin geldi laci bana

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,069 göst.
5 Nisan 2023 Diğer kategorisinde 242819 (983 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,151 göst.
21 Mayıs 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Miss.namaless (1,987 puan) tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 854 göst.
26 Ağustos 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 1,380 göst.
27 Nisan 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,319 cevap

367,392 kullanıcı

...