İkiz bebeklerim olduğu için dışarıya çıkıp alışveriş yapamıyorum. İnternetten bunları buldum hangisi daha güzel sizce farklı önerileriniz varsa bakabilirim
2. Güzel bence
Ben ilk elbiseyi çok beğendim ama fiziğin nasıl bilemem
Lacivert olan çok güzelmiş
İlki çok güzel bir albenisi var zayifsan al bence bütün gözler üstünde olur
1.numaraya boy ve fizik lazım yoksa çol güzel rengi filan.
1guzel amma yakismasi onemli.3u hic beyenmedim
Hepsinin tarzı birbirinden çok farklı. Ben sadece 2. Yi beğendim
Elbiselerin 3 de bambaşka tarz da. Fiziğin nasıl? Ben 3 modelide beğenmedim bu arada.
Bence ilk elbise
2 numara diğer ıkısınden karakter olarak çok farklı görünüyor. Sadece bunu diyebiliyoruz. Ksrşılaştıramıyorum o yüzden. Sadece fena değiller tek başlarına
En üstteki hangi siteden
Trendyoldan
Lacivert çok güzelmiş yeşil olanı bekarken giyecektin ben çocuklu çocuksuz olarak da bakıyorum daha şirin geldi laci bana
1,512,747 soru
24,673,319 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın