Yağçöz sıkıyorum yayıyorum ondan sonra diş fırçasıyla gözlerinin kenarlarını fırcalıyorum sonra süngerle silip durulayıp kuruluyorum günlük fazla yağ olmadığında sıkoç bırayt yağçöz mendili var onunla siliyorum kuruluyorum çok işimi görüyo
1,512,675 soru
24,672,191 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın