Kızlar eşimin doğum günü var gelecek aya kızımla bir hediye almak istiyoruz tabii: )
Hangisi daha iyi sizce
1. Çok.guzel ama sadece kızının hediyesi gibi olacak sanki
2. Ikiniz için daha iyi
1,512,236 soru
24,666,686 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın