Kızlar eşimin doğum günü var gelecek aya kızımla bir hediye almak istiyoruz tabii: )
Hangisi daha iyi sizce
Benim esimin de subatta dogum gunu hala bisey bulamadim bence 1.canim
Ebru baksana bu cok tatli ya ben yaptirabilirim baska bisey bulamazsam
Bana gore 1. kuzum cok hoş
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın