0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (531 puan) tarafından

Kizlar gidip memnun kaldığınız doktor varmi

1 cevap

0 oy
(1,006 puan) tarafından

Doktoru bilmem ama hastane çok kötüymüş. 2.kisiden duydum

. Pek ilgilemiyorlar.

(4,474 puan) tarafından

Yooo gayet iyi bazı dr lar rahat ama her hastanede aynı 

(531 puan) tarafından

Yani çoğunlukta oraya gidiyoruz açıkçası çok ilgili iyi doktorda var cok ilgisiz gttigimize pişman olduğumuz doktorda var. Tabi geneli asistan

(4,474 puan) tarafından

Ona bakılırsa eski adı Yeşilyurt hastanesi de aynı bazen asistanlar bakıyor 

-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 149 göst.
0 oy
2 cevap 170 göst.
19 Aralık 2024 Diğer kategorisinde 1111 (596 puan) tarafından soruldu
+2 oy
1 cevap 1,798 göst.
19 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Frtnzn (531 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 196 göst.

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...