0 oy
250 göst.
Cinsel Yaşam kategorisinde (52 puan) tarafından

3.5 sene doğum kontrol ilacı kullandım. Geçen ay bıraktım. Bu ay 10 gün gecikti sancım var bütün hamilelik belirtilerini gösteriyorum. Ama 2 kere test yaptım erken gebelik testi negatif acaba ilacı bıraktım ondan mı. Bekarkende hep gecikirdi. Hiç bir zaman zamanında olmadı çok tedavi oldum ama boş. İlaçmı yaptı diye düşünüyorum ne yapmalıyım  başına grlen varmı beyaz akıntım var

1 cevap

0 oy
tarafından

Doğum kontrol hapları dan sonra adet düzeni neredeyse bir seneye yakın düzenli olmaz. 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 559 göst.
21 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asilomm (719 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 207 göst.
0 oy
4 cevap 459 göst.

Kategoriler


1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...