0 oy
140 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,187 puan) tarafından

İse başladım 3 gün gidiyorum başladım başlayalı bu kızımın 3. Ateşlenmesi ağlıyorum artık ama en fazla 38 oluyor ateside 1 gün sürüyor 2 yaş kontrolunde kan verdik d vitamini düşük sadece bı sıkıntı olsa kanda cikardi demi kendimi çok suçluyorum sizin başınıza geldimi normalmi doktora söyledim 1 gün süren ateşlerin üstünde com durmuyoruz dedi

1 cevap

0 oy
(2,187 puan) tarafından

Anneler bişey diyin 😟

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 279 göst.
0 oy
6 cevap 837 göst.
0 oy
0 cevap 85 göst.
0 oy
1 cevap 171 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...