0 oy
511 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Sizce hangi takım kizlar 

image

Annemle kaynanam 1.ciyi beğendi neden onu almadın diye 

imageqma ben bunu aldım ve ilk baktığımda beri bu hoşuma gitti 


Uzun suredir de etek giymiyorum nasıl durur bilmiyorum ama sizce hangisi 

12 Cevaplar

0 oy
tarafından

Üstteki daha güzel geldi. 

tarafından

Ama zaten goguslerim büyük ben o sıkma yapmak istemiyorum düz dursun eee o gömleğin önünü sikmazsam kötü durcak

tarafından

Ha o zaman ikinci tabii ki canım o da güzel güle güle giy inşallah 😻🤲

-Reklam-
0 oy
(4,362 puan) tarafından

Bende ikinciinin duruşunu beğendim

tarafından

Valla bende daha ağır duruyor

0 oy
tarafından

2. Daha güzel geldi gözüme canım 

tarafından

Evet daha ağır djmi

tarafından

Evet canım 

0 oy
(8,931 puan) tarafından

Üstteki daha güzel ve daha sonra ceketini başka kombinlerdede kullana bilirsiniz 

tarafından

Yaji etek giymiyorum normalde 

Pantolon ustunede o kadar kısa giymem muhtemelen onun o baglama kısmı bir sevemedim çünkü onu bağlamazsam güzel durmaz ee baglarsamgoguslerim meydana cikar

0 oy
(13,667 puan) tarafından

Üsttekini beğendim bende 

tarafından

Tabi zayıfladın giyersin sjsj 


Zaten goguslerim büyük ve ben başlamalı şeyler hiç sevmiyorum baglamadanda güzel olmicak ondan hoşuma gitmedi

(13,667 puan) tarafından

Kız sen yine mi nick değiştirdin 😅

Güzel günlerde kullan içine sindiyse bize laf düşmez 

0 oy
(1,851 puan) tarafından

Benim fikrim 2.Resimdeki daha hoş duruyor 

tarafından

Daha ağır duruyor dimi

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Üsttekinin duruşu bir garip geldi gözüme hoş durmuyor bel kısmı bence ikinci daha iyi 

tarafından

Evet benimde bel kısmı hoşuma gitmedi

0 oy
(5,237 puan) tarafından

2. Olanı daha çok beğendim 

tarafından

Daha ağır duruyor dimi

0 oy
(1,490 puan) tarafından

İkinci daha kibar geldi bana, birincisi kaba gibi, bağlamalı şeyleri sevmem pek, güle güle giy hangisi içine sindiyse

0 oy
(1,235 puan) tarafından

1.güzelmiş zarif 

0 oy
(4,181 puan) tarafından

Aldığın daha şık, ilki klasik. 

Aldığın senin tarzın, ilki 50 yaş üzeri😉

Renkler ve zevkler tartışılmaz ama bende 2.yi beğendim. Ona benzer bir takımımda var zaten çok seviyorum 

0 oy
(73 puan) tarafından

2. Zarif gayet güzel

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,033 göst.
9 Nisan 2023 Moda kategorisinde Aytencelik (4,680 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 640 göst.
9 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde denizanne (514 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 709 göst.
9 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Gokturkbebeginannesi (687 puan) tarafından soruldu
0 oy
27 cevap 1,094 göst.
14 Mart 2020 Alışveriş-Hediye kategorisinde Ceren4444 (56 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...