0 oy
196 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,037 puan) tarafından

image

image

31 haftalık hamileyim hiç bi kıyafetim olmuyor artk, bayram için elbise bakıyorum, burdan bi arkadaş tavsiye etmişti bu siteyide. Güvenilirmi site kızlar ?

Yeşilin bu tonlarını hiç giymedim sizce renkler nasıl?

2 Cevaplar

0 oy
(8,931 puan) tarafından

Elbise boyları uzun ona göre degerlendirin kısaysa boyunuz kestirmek zorunda kalırsınız ve elbisenin modeli kaybolur 

(2,037 puan) tarafından

76 kilo ve 1.65 boyum nasıl olur bilmiyorum, alışveriş yaptınız mı daha önce

(8,931 puan) tarafından

Çevremde yapan var baya uzun olur size kestirmek gerekir 

(13,710 puan) tarafından

1 67 yim bu siteden çok alışveriş yaptım bazılarını kestirmedim bazılarını 1 kat kıvırtma yaptırdım terziye 

Gözün kapalı alabilirsin ferace ve elbiselerimin çoğu burdan ve çok kaliteliler

(2,037 puan) tarafından

1 ve 2 beden var baktığım elbiseden.

Şuan gebelikten dolayı kilo aldığım için evdeki 40 beden elbisemi giyemiyorum. 


2 beden çok mu büyük olur bana 76 kiloyum şuan, 1 bedende olmaz sanırım 

(13,710 puan) tarafından

1 beden 38-40-42 diye biliyorum ama ürün bilgisi kısmında ölçüleri vardır oraya bak istersen ben tesettüre uygun olsun diye geniş alıyorum 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Alttaki yesile bayildim cok guzel 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 310 göst.
+1 oy
1 cevap 154 göst.
15 Mayıs 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Eda nur (1,590 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 255 göst.
21 Mayıs 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde Emneerydmn (888 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 203 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...