+2 oy
305 göst.
Diğer kategorisinde (5 puan) tarafından

Kızlar manuel mi otomatik mi ehliyet almalıyım manuel zor mu sınavı falan sizce öğrenebilirmiyim çok zor mu içimden manuel almak geçiyor 

8 Cevaplar

+1 oy
(2,912 puan) tarafından

Zor değil canım kavramayı yaptıgın sürece. Bence Manuel almak daha mantıklı. Bende Manuel ehliyet aldım. Otomatik alırsan Manuel kullanamıyorsun ama Manuel alırsan otomatik kullanırsın. Acil bişey olduğunda yana yakılan otomatik araba aramaktansa Manuel ehliyet en iyisi. Ama ehliyet aldıktan sonra en iyisi otomatik araba 😅😅

-Reklam-
0 oy
(9,715 puan) tarafından

Kullanacagin otomobil önemli şimdiki yeni araçlar zaten çoğu otomatik ben 20004 senesinde  aldığım için ehliyetimi  manueldi ama şuan kadarhep otomatik kullandım. 

Otomatik araç varsa ve devamlı bunu kullanmaktan otomatik olabilirm.

Manuel alanlar her 8k8s8nide kullanabiliyor.secim senin

0 oy
(10,518 puan) tarafından

Eşimin amcası defalarca direksiyon sınavından kaldı manuel de anlam veremedim çokta zor değil aslında ben tekte almıştım otomatik kullanıyorum ama en iyisi manuel almak 

0 oy
(10,357 puan) tarafından

Ben manuel aldım 10+ sene önce ama hep otomatik sürdüm. Arada babamın Doblo'sunu sürüyorum manuel, zahmetli geliyor bana. 

Her durum için manuel al derim. Ama sana naçizane önerim büyük şehir veya büyük ilçelerden alma. Mesela Ankara Çankaya'dan asla alma. Git Güdül'den falan al. Küçük yerlerde geçmek daha kolay.

0 oy
(2,926 puan) tarafından

Manuel al bacım ilk zamanlar zorlanıyosun ama sınava kadar alısıyosun birde otmatik ehliyet aldığında manuel araba kullanamıyorsun ama manuel alınca ikisinide kullanabiliyosun


0 oy
(10,376 puan) tarafından

Manuel al tabi ki hayatın size ne getireceğini bilemezsin oldu ki hiç otomatik araba nasip olmadı nolcak boşa mı gitsin ehliyet 😬

0 oy
(339 puan) tarafından

Bu haftasonu ehliyetten geçen ve uzun süredir bunları araştıran ben :) manuel aldım canım tekte geçtim. Yapabilirsin ben sifirdim ve çok korkuyorum ama alışıyorsun. Manuel öğren daha iyi sonrasında yine imkanın varsa otomatik surersin alırsın.manuel alan otomatik sürer ama otomatik manuel süremez. Debriyaj ve vites var manuel de yapılır gerçekten istiyorsan yaparsın on yargın varsa hepsini at çöpe :) 

0 oy
(2,668 puan) tarafından

Otomatik alırsan sadece otomatik kullanabilirsin manuel alırsan ikisini de kullanabilirsin bence mantıklı olan manuel almak

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 165 göst.
6 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Asya15 (1,337 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 737 göst.
0 oy
22 cevap 1,017 göst.
18 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Ceylan3804 (131 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 707 göst.
22 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...