+2 oy
655 göst.
Diğer kategorisinde (14,567 puan) tarafından

image

biz darı derdik eskiden hep, sezonu açılmış. en sevdiğimiz yaz etkinliği haşlanmış mısır yemek😍

9 Cevaplar

+1 oy
(1,398 puan) tarafından

Çok severim afiyet olsun prensese

(14,567 puan) tarafından

ben de severim, gördüm pazarda hemen aldım 😅

-Reklam-
+1 oy
tarafından

Afiyet olsun canim biz onu ateşte kozleyip yiyoruz çok guzel oluyo

(14,567 puan) tarafından

közde de güzel oluyor da böyle haşlama ilk tercihimiz bizim

0 oy
(1,404 puan) tarafından

Ennn sevdiğim 😍

Afiyet şeker olsun prensese💕

(14,567 puan) tarafından
+1

teşekkür ederiz🤗

0 oy
(5,024 puan) tarafından

Mısır ne zaman hasatlandı ki? Afiyet olsun

(14,567 puan) tarafından

yeni gördüm pazarda bende 

0 oy
(31,470 puan) tarafından

Darıdır darı dişleri sarı sarı diye repliği vardı bir filmde görünce aklıma o geldi :) afiyet olsun güzelliğe 

(14,567 puan) tarafından

teşekkür ederiz🤗

0 oy
tarafından

Afiyet şifa olsun minnoşa 🥰 o değil de bizde soba yanıyor sizin oraya yaz gelmiş 😁😁

(14,567 puan) tarafından
+1

image

anlık hava durumu 😂
tarafından

Aboooooo havaya bak sen bizde donuyoruz aha soba gümbür gümbür yanıyor 🤭😁

(14,567 puan) tarafından

1 aya kalmaz biz dert yanarız bu sefer, yandım anam çok sıcak diye 😂😂 

tarafından

Adana sıcağını bilirim 1 yıl kaldım orda 😁 amcamlarda orda hala da kuzenim gel diye diye başımın etini yiyor ama tovbeliyim dedim 😂

(14,567 puan) tarafından

doğuştan alışkın olmayan yapamaz😂 eniştem ankaralı, sivasta yaşıyorlar. her seferinde bu insanlar burda nasıl yaşıyor diye hayret ediyor 😂

0 oy
(5,190 puan) tarafından

Bunu bi şehir söylerdi unuttum afiyet olsun cicegime🌸

(14,567 puan) tarafından

biz adanada diyoruz darı diye başka yerlerde de var ama hangileri inan bende bilmiyorum 😂

(5,190 puan) tarafından

Ahahah😁😁

0 oy
(3,870 puan) tarafından

Kız hamileyim bu hamilleigim bj garip herşeyi canım cekiyor canım çekti valla 😃

(14,567 puan) tarafından

aboo bacım niye girdin posta

(3,870 puan) tarafından

Darı nin ne olduğunu bilmiodum 😄

(14,567 puan) tarafından

üzdü bu 🥹

0 oy
(1,319 puan) tarafından

Bizim burda yaz kış her mevsim var şuan tanesi 50 TL haşlanmış ya da köz 

(14,567 puan) tarafından

yaz kış var da asıl şimdi mevsimi, en güzel süt mısır hali bu. pazarda 6 tanesi 100 tl

(1,319 puan) tarafından

Bizim burda kışın 30 tlydi şimdi 50 TL yapmışlar :) hasat zamanı ürün bol olur fırsatçılar yüzde yüz zam yapmışlar alıp dondurucuya atsan faydasız her şey zamanında faydaliymis diğer türlü hormon bozukluğu yapıyor 

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 334 göst.
0 oy
2 cevap 194 göst.
25 Haziran 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 895 göst.
+1 oy
1 cevap 243 göst.

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,413 cevap

367,065 kullanıcı

...