0 oy
988 göst.
Diğer kategorisinde (1,263 puan) tarafından
Her gittiğinizde elini opermisiniz ben hiç sevmiyorum hergun hergun elini öpmeyi hatta öpmüyor sevmiyorum mucukmucuk yılış yılış olmayı yazın yazlığa felan gider o zaman elini öper sarılırım ama hergunde opulmezki 

21 Cevaplar

0 oy
(7,041 puan) tarafından

Ahhhh cnm ahhhh benim gitmeme gerek yok kaynanayla yaşıyorum zaten:unsure:

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 1,283 göst.
0 oy
2 cevap 358 göst.
12 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Emirin Annesi 34 (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
29 cevap 1,303 göst.
7 Aralık 2025 Aile & Aşk kategorisinde terslale (4,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 2,061 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...