kaynanama gitmeyeli heralde 1 ay oldu
Hergun kaynanaya gitmek miAllahım nasip etme
ben hergun kayaanya giymem cunku biz hep.dipdibeyiz
Ben birlik oturuyorum o her gidecegi yerde beni oper
1,512,748 soru
24,673,330 cevap
367,396 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın