Ekmegi kendim yapıyorum
Ben üşeniyorum sen git ben gideyim hesabıni yapınca eşime sen daha güzel gidiyorsun diyorum gider alır) Akşam bile caymiz bitti gitte doldur dedi sen daha güzel dolduruyorsun hadi sen git ne olur dedim ))
Yok hiç almaya gitmedim
1,512,452 soru
24,669,311 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın