+4 oy
570 göst.
Diğer kategorisinde (4,211 puan) tarafından

image

kaldirik✅ derler burda tursularım hazır 🤲🌺

6 Cevaplar

+2 oy
(1,013 puan) tarafından

Severim. Ellerine sağlık. Ama kabalak turşusu daha çok hoşuma gidiyor benim

(4,211 puan) tarafından

Giresunlular çok yer kabalak görev yerimiz eskiden oraydi..Ordular tercih ediyor pek...zahmetli işler 🙃

(1,013 puan) tarafından

Evet soyması filan zor. Kendi yaptığımdan değil yalnız. Ben sadece köyden gelirse yeme tarafındayım

(4,211 puan) tarafından

2 bebekle bu kadar oluyo yemesi kolay zahmeti var ..

-Reklam-
+1 oy
tarafından

Pancar sapı değil mi bu sap turşusu diyorlar Amasya da

(4,211 puan) tarafından

Hayır pancar değil yabani bir ot kaldirik  kaldır ayak diyorlar yapargini kizartanda var sarma saranda kaldirayak bacagi iade buda Karadeniz yöresinde 

+1 oy
(374 puan) tarafından

Bende topladım tursusunu yapacagim annemgil haslayip sarımsakla tuz su ile yapiyor siz nasıl yapıyorsunuz 

(4,211 puan) tarafından
+1

Bizde aynen öyle 

+1 oy
(5,188 puan) tarafından

Kız nasıl canım çekti ya çok severim ellerine sağlık afiyetle yiyin inşallah ☺️

(4,211 puan) tarafından

Verim uzak deilsen

(5,188 puan) tarafından

Uzaktayım canım çok teşekkür ederim yazın memlekete gidince yerim artık inşallah ☺️

+1 oy
(14,399 puan) tarafından

Bana diyecekler ki sen nasıl Karadeniz kışın ben hiç sevmiyorum kaldirik mancar karahana türevi şeyleri ama amaa annem çok sever ellerine sağlık afiyetle yiyin 

0 oy
(4,567 puan) tarafından

Çok severim , bu sabah yedim annem sağ olsun. Kurulmamıştı ama çok varmış bizde  kurarız belki. Eline sağlık

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...