0 oy
220 göst.
Diğer kategorisinde (715 puan) tarafından

37+2 haftalık hamileyim kasıklarımda ara ara böyle değişik ağrı giriyor regl sancısı gibi doğum sancısı mi yürümekte zorlaniyorum

4 Cevaplar

0 oy
(1,255 puan) tarafından

Doğum sancısı o adet sancısı gibi ama daha ağrılı yürüyünce bıçak saplanıyor sanki rahime öyle bir ağrı eyer öyleyse açılmaların başlamıştır

-Reklam-
0 oy
(1,934 puan) tarafından

Ağrı surekliyse doğum olmayabilir fakat girip çıkıyor ve git gide artıyor ve sıklaşıyorsa doğum olabilir. Adet sancısı gibi başlıyor 

0 oy
(32,622 puan) tarafından

Süre tut canım beş dakikaya bir geliyosa titreşim gibi böyle sancı ama 

0 oy
(271 puan) tarafından

Valla bunu bende merak ediyorum kasıklarımdan belime sırtıma doğru vuruyor 3 4 gündür geçmiyor gece başlıyor 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 107 göst.
21 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Merva (134 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 161 göst.
4 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 190 göst.
0 oy
5 cevap 401 göst.
24 Ocak 2024 Diğer kategorisinde kucuk_pasam (657 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,817 soru

24,674,165 cevap

367,436 kullanıcı

...