0 oy
169 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kombimiz bozuldu tamire gelecekler detaylı bakımı daha sonra yaptırıcam biraz aştım kendimi maddi açıdan🫣 

Sizler yaptırdınız mı 

3 Cevaplar

+1 oy
tarafından

4 senedir oturuyorum burda hic yaptirmadim gerci kaynim kombici benim o bakiyo arada suyunu falan yukseltiyo petekleri kontrol ediyo gecen bozuldu tamirci getirdi 

tarafından

Bizimde su yükselmiş ve eşimin demesine göre babaannesi oturuyordu eskiden bu evde 10 seneye yakındır bakım yapılmamış çağırdım bakalım 

tarafından

Vay be 10 sene de iyi calismis koca makina 

-Reklam-
0 oy
(9,705 puan) tarafından

5 senede ilk defa yaptirdik fiyat bilmiyorum kayinpederim verdi 

tarafından

Anladım canım 

0 oy
(6,952 puan) tarafından

Evet kasım ayında petek ve kombi bakımı yapıldı  yoksa asla ev ısınmazdı

tarafından

Ne kadar ödemiştiniz

(6,952 puan) tarafından

Ev sahibi karşıladı eskıden hiç yapımmaıs snaırım 5 bin idi

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 262 göst.
0 oy
3 cevap 215 göst.
15 Ekim 2024 Diğer kategorisinde _queen_ (73 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 229 göst.
20 Mayıs 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Almilayla (1,849 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 240 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...