+2 oy
439 göst.
Diğer kategorisinde (307 puan) tarafından

Hanımlar bebeğim çok kusuyor normal mi acaba

8 Cevaplar

+2 oy
(14,662 puan) tarafından

hayır sürekli kusuyorsa doktora götür. 

(307 puan) tarafından
+1

Çocuk doktoruna sordum normal dedi de çok korkuyorum açıkçası 

(14,662 puan) tarafından

reflüsü vardır büyük ihtimalle. ama her beslenmeden sonra çoğunu çıkarıyorsa kilo alamaz. başka bir doktora daha göster bence

(9,715 puan) tarafından

Sacmalaik her blbeslenmeden sonra kusuyor benimki 1 ayda 1 kilo almis

(14,662 puan) tarafından

ne kadar kustuğu önemli. fazla geleni kusarsa sorun olmaz. bütün mideyi boşaltırsa sorun 

-Reklam-
+1 oy
(2,863 puan) tarafından

Doğduğundan  beri mi kusuyor

+1 oy
(34,373 puan) tarafından

Kaç aylık şuanda 

(307 puan) tarafından
+1

Bı aylık bile değil henüz 

(34,373 puan) tarafından

Henüz çok küçük normal tabiki kusması benim oğlumda kusuyordu o zaman sürekli 8 9 ay a kadar sürdü hatta bir sıkıntısı yoktu gazı çoktu sadece belki sizinki de gazlıdır o da kusma yapar hastaneye gittiniz mi gazı var mıydı 

+1 oy
(6,073 puan) tarafından

Reflüsü varsa kusması normal. Kızım ilk 3 ay aşırı derecede kusuyordu. 

Ama eğer bebeğiniz fıçkrır şekilde kusuyor ve kilo kaybı yaşıyorsa mutlaka doktora gitmelisiniz. 

+1 oy
(682 puan) tarafından

Oĝlumun reflüsü vardı her emzirme sonrası 1 saat bpyunca kusuyordu kimse kucaĝıma alamıyordu midesinde bişey kalmıyordu en sonunda. Kilo alımını engellemediği sürece doktorlar bisey yapmıyor. Oĝlumun 6.ayda azalmaya başladı şimdi 7 aylık olmak üzere günde 1-2, kez kusuyor

0 oy
(5,489 puan) tarafından

Bebeğimde çok kusuyordu fazla beslendiğinde oluyor.eğer emziriyorsan biraz emdikten sonra gazını çıkart sonra tekrar emsin.

0 oy
tarafından

Benim ilk bebem de çok kusardı. O kadar çok kusardı ki kıyafet yetiştiremiyordum ve görümcemin kızının 6 aylık kıyafetlere kadar düşmüştüm hey gidi günler. Daha minik bebeme koca koca zbınlar giydirirdim hatta ben her bebeği benimki gibi sanırdım hiç endişelenmedim. Şimdi 7 yaşına girecek ve sürekli mide bulantısı şikayeti var. Bir bağlantısı var mı bilmiyorum canım. Ondan sonra iki bebem daha oldu şükürler olsun verene😻 ama onlar çok az kustular. 

0 oy
(3,072 puan) tarafından

Gazı olunca da çok kusuyor bebekler. Kakasını en son ne zaman yaptı? 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 160 göst.
5 Aralık 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Havva ikra (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 159 göst.
13 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Lamelif (3,125 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 586 göst.
13 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Yeni.bir.anne (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 109 göst.

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...