+1 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (715 puan) tarafından

Plesantanin önde olması bebeğin yüzünü kapatması bebeğe zarar mi 35 haftalık hamileyim kızlar lütfen bilgili kişiler yazabilir miii

2 Cevaplar

+1 oy
(27,118 puan) tarafından

Bilgim yok post yukarı 

-Reklam-
+1 oy
(865 puan) tarafından

Plesenta önde olması,rahim ağzını kapatıyor yani canım. Benim ilk gebeligimde öyleydi. Ikınma,uzun yol yürüme, koşma, yukarıya uzanma, eşinle beraberlik,kendini zorlayacagin şeyler yasaktı ve doktorum kanaman olunca hemen gel doğuma alicaz demişti. 36+1  de az lekelenme ile doğuma gittim

(715 puan) tarafından

Banada saat kaç olursa olsun kanama olduğu an gel dedi bebek bı hafta kilo almamjs dedi kaç kilo doğdu bebeğiniz şimdi iyi mi 

(865 puan) tarafından

36+1 de 2850 doğdu şuan 3 yaşında kuveze bile girmedi çok şükür sorun yaşamadık. Hiç korkma birşey olmaz Allah'ın izniyle sağlık şartları daha iyi bu zamanda gerekirse kuveze alırlar erken doğarsa 


İlgili sorular

0 oy
4 cevap 225 göst.
3 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Kubra.10 (106 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 211 göst.
26 Haziran 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Seda-444 (290 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 232 göst.
14 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Miss dilek (762 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 149 göst.
6 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Premsesannesi (663 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,638 soru

24,671,632 cevap

367,289 kullanıcı

...