+2 oy
1,441 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (368 puan) tarafından

Arkadaşlar ben eşime aşkim canım diye söyleyemiyorum gerçi denemedim de çünkü eşimde bana öyle söylemez karı annesi falan der ama öğrendiğim kadarıyla erkeğin kadına ismiyle hitap etmesi aşkı öldürür kadının erkeğe hitap etmesi mektup mu

37 Cevaplar

+13 oy
(187,421 puan) tarafından

hayatim karı diyen adamdan cokda beklentiye girmemek lazim 😬

(6,047 puan) tarafından

Sevda artıradım kız

(187,421 puan) tarafından

sen nerelerdesin amerikali annenker gittimi

(6,047 puan) tarafından

Maalesef 2 gün oldu onlar gideli

(187,421 puan) tarafından

allah kavustursun nasi geldiler vizeyi nasi aldinjz tatil vizesimi bide sen bu yaz gidiyonmu tr ye

(6,047 puan) tarafından

Yok be benim daha mahkeme ne zaman belli değil. Gayriresmiyim ya. Babamlar bayağı ugrasti kac kere Bursadan Ankaraya gittiler vize için. 2 sene sonra için vize tarihi verdiler babam konsoloslukla öne çektirdi tabii para istediler. 10 senelik vize verdiler. Zaten yaşları genç değil mal mülkleri üstlerine var vs diye vize verildi yani iltica etmeleri beklenmiyordu yoksa vermezlerdi. Gelip 15 gün kalıp döndüler şimdi Allah in izniyle her sene yaz gibi 2 haftalığına gelecekler 

-Reklam-
+4 oy
(4,928 puan) tarafından

Toplum içinde sevgi sözcüğü kullanmak bana ayıp geliyor, vıcık vıcık bence. Ama karı da kaba. Söylemem gekiyorsa canım derim sadece. 

+4 oy
(1,987 puan) tarafından

Ailelerin büyüklerin yanında heyy 😀

Arkadaşların yanında canım 

Tartisinca ismimizle hitap ederiz😀

Genel olarak vıcık vıcık kelimeleri oldum olası sevemedim canım derim 

+2 oy
(511 puan) tarafından

Ben biz bizeyken aşkım, canım, kocam o an dilime ne gelirse derim, eşim de aynı şekilde. Ama toplum içinde yani ailemizin yanında ismimizle sesleniriz ayıp olmasın diye. Annelerimiz babalarımız yıllarca birbirlerine basbasayken bile isimleriyle seslendiler. Birşey olmaz yani, herkesin alışkanlığı başka. İsmini kisaltabilirsin, lakap takabilirsiniz birbirinize eğer daha samimi bir iletisim olsun dersen. Benim adım Fatma, eşim bana arada fato der 🤦🏻‍♀️😂

+2 oy
(7,985 puan) tarafından

Ben ismi ile hitap ediyorum veya canım derim ortama göre . Karı nedir ya yalnış anlama ama kızmıyormusun sana karı diyince ne kadar kaba 

(7,985 puan) tarafından

Ahahahhaah bende sana melikem dirim 😂🌸

tarafından

Vışş unutmamış iki gözümün çiçeği 🌸

(7,985 puan) tarafından

Yok kız niye unutayım kolay kolay unutmam canm 🌼

tarafından

Cansın 🌸🌸♥♥♥

(7,985 puan) tarafından

🌸♥️

+2 oy
(522 puan) tarafından

İlk kez duyuyorum öyle saçma şeymi olur sonuçda bizim helalimiz

+2 oy
(5,141 puan) tarafından

İkimizde ismimizle hitap ederiz bir ortamda, canım cicimler bize göre değil:)

+2 oy
tarafından

İsimle hitap etmek neden aşkı öldürsün yahu hitabet üzerine mi duruyor bu aşk bu kadar basit mi :) toplum içinde isimle hitap edilmeli bence en fazla canım,hayatım biz isimle hitap ederiz.

+1 oy
(13,676 puan) tarafından

Biz genelde canım deriz ailelerin yada yabancıların  yanında kocam hayatım yada hanımda der 

+1 oy
(31,465 puan) tarafından

....cığımlı konuşuruz başkalarının yanında 

+1 oy
tarafından

Canım hayatım diyorummm. 

+1 oy
(446 puan) tarafından

Eşim ağzından ismimi toplasan 10 kere duymamisimdir oda aşkım gülüm demistirde ben duymadığım için ismim ile seslenmistir... Aynı şekilde bende öyle pek söylemem ismini..

+1 oy
(3,494 puan) tarafından

Yanımızda kimin olduğu önemsiz. O an dilime ne geldiyse söylerim. Genelde aşkım derim. En başından beri öyleydi. Kimse de yadırgamadı. Ben ismiyle hitap edenleri yadırgıyorum asıl. 

+1 oy
(4,591 puan) tarafından

Aşkım bizde isim soyisim gibi bişey oldu artık anne babalarımızın yanında da öyle sesleniriz . Arkadaşların yanında zaten relax . Ama uzak bı mesafeden seslencekse ismimizle bağırıyoruz yanına gelince yine aşkım 🤷 

+1 oy
tarafından

Karı nedir ya küfür gibi,biz toplum içinde isimle hitap ediyoruz 

(368 puan) tarafından

Yok onu beraberken söylüyor 

+1 oy
tarafından

Bazen canim bazn isimsiz bazn ismini degistirim ornek ahmetse ahmoş ahmoşum gibi 

+1 oy
(9,211 puan) tarafından

Karı ne yahu biz evde hiç isimlerimizi kullanmayız neredeyse ama başkalarının yanında o şekilde ikimizde konuşmayız isimlerinizin sonuna cım eki ekleriz eşim arada gülüm bakarmısın da der ama aşkım bitanem gibi şeyleri toplulukta kullanmayı sevmiyorum ben

+1 oy
tarafından

Aşkim yada hayatım der bende genelde hayatım derim 

0 oy
(1,404 puan) tarafından

Dışarda  yüzde doksan ismimle.Genel olarak Ev Ortamı Aşkım, Canım ,tosunum😁 

İsmimle hitap etmesinden hiç hoşlanmıyorum

İsmimle hitap edince bende ona ismiyle hitap ediyorum😏

0 oy
(20,170 puan) tarafından

Karı mı o da çok feci. İsmimiz var anamız babamız koymuş onu kullanıyoruz

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 98 göst.
29 Aralık 2025 Diğer kategorisinde M.h.2606mt (542 puan) tarafından soruldu
+4 oy
72 cevap 4,468 göst.
0 oy
59 cevap 2,294 göst.
9 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Serpil Kubis (724 puan) tarafından soruldu
0 oy
43 cevap 1,450 göst.
24 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,316 cevap

367,059 kullanıcı

...