Sevgililer gününü kutlamıyoruz biz zaten eşimin doğum günü 11 şubat yakın sayılır ona sürpriz hazırlıyorum
Bende almıyorum eşimde de almaz
Kendime mont alıp faturasını eşime hediye edicemmm
Hiç birşey almayacağım ben , gecen gün eşimin doğum günüydü kutlamadim bille ...gitsin annasi alsın ona ,
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın