0 oy
166 göst.
Diğer kategorisinde (6,164 puan) tarafından

Bu Beta değerlerinin yükselmesi normal mi. 

102 olan çarşamba günü verdim

350'lerde olanı cuma günü verdiğim kan sonucu 

İlerleme normal mi sizce?

Şu anda adetim 4 gün geçti 


image


3 Cevaplar

0 oy
(42 puan) tarafından

eveet maşallah güzel artmış. iki gunde iki katı artması gerekiyor artmista

(6,164 puan) tarafından

Normal dimi , az önce baktım hızlı artması kimyasal grcelik yavaş artması geç döllenme falan yazıyor dedim bendeki nasıl artıyor acaba 

(42 puan) tarafından

evet normal. beta yüzünden düşük yaptım asla artmıyodu. o yüzden iyi biliyorum maşallah normal ilerlemis. Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 

(6,164 puan) tarafından

Amin Allah razı olsun inşallah 🌸

-Reklam-
0 oy
(6,717 puan) tarafından

Normal ilerlemiş canım yukselmesi güzel 

0 oy
(5,659 puan) tarafından

Normal ilerlemiş canım su an için sorun yok gozukuyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 334 göst.
29 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Zeynepppppppppo (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 172 göst.
10 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Alpattam (15 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,793 soru

24,673,898 cevap

367,428 kullanıcı

...