+1 oy
317 göst.
Diğer kategorisinde (297 puan) tarafından

Yani valizin içinde yada yanımıza aldığımız çantamızda sigara paketi olsa bi sıkıntı olur mu 

4 Cevaplar

+1 oy
(5,697 puan) tarafından

Sayı olarak çok değilse 1 yada 2 paketse sıkıntı olmaz eşimin üzerinde oluyor çoğunlukla sigarası çünkü uçağı beklerken terasa çıkıp içiyor. Ama kartonla alacaksan sorun olabilir.

-Reklam-
0 oy
(385 puan) tarafından

Yok bizimkiler bazen getiriyorlar 

0 oy
(7,985 puan) tarafından

Normal içtiğim kol çantamda oluyor birşey demiyorlar 

0 oy
(187,524 puan) tarafından

1 pakete bisi demiyolar zaten ucakdada satiliyo ama kartonla geciremezsin buyuk valize koyarsan bisi olmaz el bagajina koyma

tarafından

Benim bildiğim uçakta içilmiyor niye satılıyor peki 😂

(187,524 puan) tarafından

tr den donuste belcikaya gore daha hesapli oldu icin satiliyo burdan tr giderkende parfum viski vs satiliyo onlarda tr gore daha hesapli

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 337 göst.
0 oy
3 cevap 183 göst.
11 Haziran 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Fairytalee (2,944 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 220 göst.
18 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Celeb (41 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 444 göst.
22 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde zelalclk (419 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...