+3 oy
452 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (3,272 puan) tarafından

image

kızlar ben bu elbiseyi aldım çok beğendim ama  ağustosta Ankara'da açık havada bir düğün olacak. Elbisenin dışı kadife . Ankara soğuk oluyor. Şimdi düğünde bu elbise bu ayda giyilir derler mi acaba ? Millet totosuyla gülmesin bana 

9 Cevaplar

+3 oy
(6,532 puan) tarafından

Ankara soguk oluyo. Ama yazinda cok sıcak oluyo kuru sıcağı var yani. Bence olmaz yani yanarsin

(3,272 puan) tarafından

Kendi dügünüm 15 ağustostaydi millet abiyelerin üzerine ceket giydi . Yanmam muhtemelen ama dedikodu yuvasına düşeceğim millet demesin ne giymiş 😁

(6,532 puan) tarafından

Ben hep sicak zamanlarda gittim heralde :)

-Reklam-
+2 oy
(27,082 puan) tarafından

Kadife olsa da açık bı elbise. Her yerinden hava alır pişirmez bence 🤣

+2 oy
tarafından

Çok yerinde bir karar. Kesinlikle tercih etmelisin. 

(3,272 puan) tarafından

Üstte duruşu çok iyi ama giyilmez diyorlar 🥹

tarafından

Kim ne derse desin ben 15 ağustosta ankarada balkonda hırka ile bile üşüdüm . Akşam düğünü dedign için.gunduz sıcak tabi

(3,272 puan) tarafından

Ayyy ben de hirka ile duruyordum valla  Giyeceğim sanırım tesekkurler

+2 oy
(1,460 puan) tarafından

Akşamları soğuk olur bence garip durmaz

+1 oy
tarafından

Kadife yazın giyilmez ya 

(3,272 puan) tarafından

Sonbahardan sonra satayım bari dolaptan 😭

0 oy
tarafından

Ankaradayim temmuzun 4unde kina gecemde kadife elbise gitdim yetmedi tesetturumu de kadife yaptirdim sicakladim mi evet ama pismedim yani 

tarafından

Aaaa ben etimesguttayim abla yolun duserse beklerim bende cok heyecsnlsndim da cok uzaksin 

(1,328 puan) tarafından

Ankara'da olmana bile sevindim trenle tek vasıta Etimesgut nasip be kuzum hacı bayrama felan gelirsen yazda bende geleyim ❤️

tarafından

Ah abla 5 sene oldu haci bayrama gitmeyeli benim oglani araba tutuyo keciorende babanem oturuyo ona bile gidemiyorum bayramda ama gidersem haberleselim insaAllah seni de beklerim 

(1,328 puan) tarafından

Orta yolu bulurum diye demiştim 🤭mamaga yolun düşerse beklerim bebeğim benim çocuklar büyük kızda gezmeyi seviyor geçen cuma beraber gittik namaz kıldık gezdik geldik bu haftada milli kütüphanede çocuklara etkinlik duzenlemisler ramazan boyunca oraya gittik biz geziyoruz İnşallah sizde gezersiniz en kısa zamanda😘

tarafından
+1

Gelirsem haberlesiriz o zaman abla insaAllah ♥️

0 oy
(1,328 puan) tarafından

Ağustosun 15 yaz 15kis akşam olursa sicaklanmazsın olur bence

0 oy
(460 puan) tarafından

Yazı kışı bilmemde elbise müqo

(3,272 puan) tarafından

Dimi. Zara'nın elbiseleri çok güzel kumaşı da harika ya 🥹

0 oy
(3,596 puan) tarafından

Kesinlikle giyilmez nemi olmasada yakıcı bi sıcağı var

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 874 göst.
12 Haziran 2024 Diğer kategorisinde !!!!FATMAAA!!!!! (11,233 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 167 göst.
14 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 3,453 göst.
27 Mart 2022 Moda kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 197 göst.
21 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mryftma (133 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...