+2 oy
230 göst.
Cinsel Yaşam kategorisinde (3 puan) tarafından

Kızlar testlerim negatif çıkıyor 5 6 tane yaptım hergun bir iki defa test yaptım hep negatif çıkıyor ama reglim de 5 gün gecti karnımda ve belimde acayip bi sancı var 

3 Cevaplar

+2 oy
(2,161 puan) tarafından

Stres babacım stress

(3 puan) tarafından

İnsallah stresten 😭

(2,161 puan) tarafından

Çok düşündüğün için olmuyor akışına bırak. Kekik çayı iç 6 saat sonra olursun

(3 puan) tarafından

Kekik çayı yaptım şimdi inşaallah olur ya daha öncede soğan kaynatip içtim. Bugun gecikmede 6. Gunum ve yine test yaptım yine negatif

-Reklam-
0 oy
tarafından

Bende ertesi günhapı içtim ama 26 gün gecikmem var test yaptım negatif ama bende eşimde geçen arada kıpırtı hissediyoruz kan vericem

0 oy
(16,494 puan) tarafından

Ella içince tüm vucut hormonları tepetaklak oluyor. Öteki ayda gecikme yaşayabilirsin. Reglin gelince 10 gun surebilir fln fln bir süru skıntısı var. O yüzden gecikme olması normal.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 465 göst.
+1 oy
4 cevap 272 göst.
0 oy
0 cevap 87 göst.
3 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Kadinca_3861866 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 312 göst.

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...