+1 oy
583 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde (15,585 puan) tarafından

image

Kızlar attığım resimdeki gibi fayanslarım kapılarımda beyaz sızce bu attığım model gibi mi olsun supurgelık rengi beyaz yoksa acık renk gri mi olsun 

5 Cevaplar

0 oy
(5,191 puan) tarafından

Foto yok canım 

(15,585 puan) tarafından
+1

Doğru diyosun canım içimde kalmasın 😊eşya, bu herşey zamanla eskiyor zaten 

(5,191 puan) tarafından

Aynen öyle biz yaşlanıyoruz eşya pek de önemli değil içine sinsin yeter ☺️

(15,585 puan) tarafından

Tşk ederım canım benim❣️❣️

(5,191 puan) tarafından

Rica ederim canım güle güle kullanırsın inşallah şimdiden 🥰

(15,585 puan) tarafından

Âmin canım Allah razı olsun ❤❣️❣️

-Reklam-
0 oy
tarafından

Bence beyaz daha güzel canim 🤗

(15,585 puan) tarafından

Tşk ederim canım bencede🥰

0 oy
(1,877 puan) tarafından

Beyaz çok güzel duruyo

(15,585 puan) tarafından

Bencede kullnışsız olur dedıler bugün kafam karıştı

(1,877 puan) tarafından

Temizlik bakımından yana sıkıntı olabilir belki 

(15,585 puan) tarafından

Hmm bilemedim yaa grimi yaptırsam acaba🤔

(1,877 puan) tarafından

Gri olarak görsel yok mu 

(15,585 puan) tarafından

Gri kendini pek göstermiyo beyaz daha güzel gösteriyor

0 oy
(3,130 puan) tarafından

Beyaz şık ama önermem normal süpürgeliklerden bı tık daha yüksek sanırım. Bizim öyle ve keşke o şıklığı eksik kalsaydı. Temizliği zahmetli. Elinde bezle emekleye emekleye sleceksin temiz su ve temız bez lazım onun için. Yer silme mobu kullanamazsın

(15,585 puan) tarafından

Bız 8 cm alıcaz öyle yüksek olmicak 12 cm bile olan var ama bız gerek duymadık canım

(3,130 puan) tarafından

Kaç santım bilmiyorum ama yüksek normal parke süpürgeliklerinden. Kaltesi daha ıyı fakat kullanışlı gelmedi bana güle güle kullanın 

(15,585 puan) tarafından

Tşk ederim canım cvbın için ❤

(381 puan) tarafından

Aynen arkadaşın dediği gibi benımde beyaz kapilarimda beyaz. Süpürgelik hep toz oluyor sürekli bezle silmek lzm

(15,585 puan) tarafından

Anladım canım cvp için tşk ederim düşünücem 😊

0 oy
(456 puan) tarafından

Canım bende yeni evime geçince beyaz yaptırdım 2 senedir kullanıyorum güzel gözüküyor ama temizlemesi zahmetli toz hemen belli ediyo bide süpürge falan deyince çiziliyor benim Robot süpürge maf ediyodu ama cifle silince çıkıyor bir kaç sene sonra parkelerimi değiştirince asla beyaz yapmam yinede senin fikrin,eltiminde antradit  griydi çok güzel duruyodu

(15,585 puan) tarafından

Anladım canım antrasit koyu olur gibi belkı  acık olabilir ama tşk ederim canım cvbın için

(456 puan) tarafından

Rica ederim canım :) aynen antrasit kapalı olur senin duvar ve fayanslarına ama fayanslardaki açık griden yaptırabilirsiniz 

(15,585 puan) tarafından

Tşk, ederim canım

İlgili sorular

+3 oy
12 cevap 586 göst.
24 Mayıs 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Gurbett (741 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 447 göst.
30 Aralık 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Almilayla (1,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 286 göst.
11 Ağustos 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Lokumcum (113 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 307 göst.
10 Ağustos 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Nz (604 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...