0 oy
226 göst.
Diğer kategorisinde (3,798 puan) tarafından

Arkadaşlar kızım 4,5 yaşında kreşe giden bir çocuk. Kızımda5 aydır sürekli yerli yersiz bir gülme var. Kendi kendine sürekli guluyor. Sürekli sinir bozucu böyle ağzından saçma sapan sesler çıkarıyor

Hareketliliğine zaten diyecek lafım yok çok haraketli. Ama bu gülmeleri çok rahatsız ediyor beni. Yapma demek ise yaramıyor. 

Bu gelişiminin normal bir parçası mı? Sizin çocuklarınizda böyle bir durum var mı? Yoksa cidden doktora götürucem o noktaya geldim.

3 Cevaplar

0 oy
(3,526 puan) tarafından

Merak ettim bende bekliyim 

(3,798 puan) tarafından

Sizde var mı böyle bir durum

(3,526 puan) tarafından

Yok cnm benimki erkek ama onda da arada dönme vs saçma hareketler oluyor.

Sanırım hepsinin değişik huyu var 

Yarın bigun başıma gelir diye yazdım)

-Reklam-
0 oy
(1,988 puan) tarafından

Benimkide 5 yaşında arada bir böyle gülme tutuyo kendi kendine görmezden gel yapma dedikçe yapıyorlar 

0 oy
(456 puan) tarafından

Dikkat cekmeye calısıyor farkedilmek istiyor bu sebeplerden ilgi ve sevgi görmek istiyor o hareketleri yapınca kucağınıza alın sarılım sorular sorun ilgilendikce bırakacak

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 131 göst.
23 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 309 göst.
24 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 255 göst.
16 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 496 göst.
9 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Mslcns (6,390 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...