+1 oy
144 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar 36 haftalıkken doktora gittim nst de bişey çıkmadı şu an 37 haftalığım.Kan sonucu için bir haftaya kadar gelebilirsin dedi. Çapa tıp fakültesine gidiyorum..Şimdi ben kan sonucu için gidersem beni muayene edecek mi yoksa sadece sonuca mı bakacak? Ben tekrar muayene için ne zaman gitmeliyim sancım olana kadar mı 

3 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Kan sonuçlarını göster o arada tekrar muayene ederler doktorun ne zaman gel derse o zamanlarda gidersin 

-Reklam-
+1 oy
(1,311 puan) tarafından

Tekrar muayine ederler son haftalarda sık sık ediyorlar.

0 oy
(5,596 puan) tarafından

Artık son haftadasin kan sonucu gösterdigin zaman muayene eder hatta nstye de gönderebilir.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 220 göst.
2 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Bayanmerakli (1,539 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 398 göst.
2 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde meraklianne (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 176 göst.
1 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Cananim (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 392 göst.
13 Temmuz 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,712 soru

24,672,868 cevap

367,365 kullanıcı

...