0 oy
520 göst.
Diğer kategorisinde (4,420 puan) tarafından

Hadi bakalım buyurunuz. Yeni akıma bende gireyim bari. Gelsin yorumlar 😊😊😊😊

7 Cevaplar

+1 oy
(27,117 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

. Keşke aynı şehirde olsaydık da gorusseydik diye düşünüyorum 🥰

(4,420 puan) tarafından

Sizi İstanbul a alalım bence taşı toprağı altın malum 😁

(27,117 puan) tarafından

Eşim istiyo bazen sayikliyo öyle şeyler 🤣 ama bizim burdan kopmamiz zor bacım😅

(4,420 puan) tarafından

Sayıklıyor he iyiymiş 😅 Ben de imkanım olsa Anadolu yakasından Avrupa yakasına taşınırım ailem arkadaşlarım hepsi orada. 

(27,117 puan) tarafından

İnşallah olur hayırlısıyla sizin için daha kolay olur. Malum İstanbul trafiğinde bı yakadan binyakaya gitmek şehir değiştirmek gibi oluyormuş 

(4,420 puan) tarafından

Evet malesef valla öyle oluyor ama şükür buna da diyelim. Eşimin işi yüzünden zor görünüyor taşınmak ama belli de olmaz 😊

-Reklam-
+1 oy
tarafından

Tanımıyorummmmm hadi yorumum böyle olsun :D

(4,420 puan) tarafından

Var mı arttıran hadi bakalım sen tanımayanlar butonu ol bari 😁😁😁

+1 oy
(9,214 puan) tarafından

Mükemmel bir hanımefendi olduğunuzu düşünüyorum 🌸

(4,420 puan) tarafından

Amin inşallah canım benim gönlü güzel kardeşim 🥰

(9,214 puan) tarafından

Canım benim 🌸 Hayırlı geceler yine görüşelim inşallah ❤️ ☺️ 

(4,420 puan) tarafından

Allaha emanetsin inşallah yağızı öp benim yerime 🥰

(9,214 puan) tarafından

Sende kuzum ☺️ öperim sende paşayla prensesi öp❤️

(4,420 puan) tarafından

Tamamdır teyzesi 💕

0 oy
(925 puan) tarafından

Sureklı temizlik yapan Merve mısın acaba 🙃 

(4,420 puan) tarafından

Temizlik yaparım ama o merve değilim malesef 😀

(925 puan) tarafından

🥰🫠

(4,420 puan) tarafından

😊😊😊😊

0 oy
(4,591 puan) tarafından

Bildim gibi deeee bilemedim gibi deee

(4,420 puan) tarafından

Ortaya karışık diyorsun yani 😊

0 oy
(7,180 puan) tarafından

Bende tanımıyorum maalesef kuzu :))

(4,420 puan) tarafından

Olsun tanışırız eskilerdenim ama tanıyanım az 

(7,180 puan) tarafından

Aslında bende eskiyim ama o zamanlar pek kullanmiyordum 

Kullanıcı ismim farkliydi 

Pek sarmiyordu 


Sonradan baktım eşimden ailemden hayır yok

Buradakiler daha çok sarıyor:))

(4,420 puan) tarafından

Kafa dağıtmak için iyi oluyor 

0 oy
(564 puan) tarafından

Düşünmüyorum 😂😂

(4,420 puan) tarafından

En güzeli kardeşim 😊

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 514 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 305 göst.
+5 oy
27 cevap 1,385 göst.
25 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde baharyesili (2 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap 363 göst.
24 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Isteoylesine (375 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...