+1 oy
1,325 göst.
Diğer kategorisinde (1,156 puan) tarafından

Beyaz oldu sanki biraz ama yanacak diye korktum onun disinda cok güzel puruzsuz oldu 

image


21 Cevaplar

+5 oy
tarafından

Kavurmamissin bune kizzz

(9,456 puan) tarafından

Bekarken anneme geceden söylerdim anne kahvaltıda helva yap diye sabah helva kokusuna uyanırdım 🥹böyle senin gibi kıpkırmızı kavurur 

(9,456 puan) tarafından

İrmik mi yaptın kız tutmamış ya 🙃

tarafından

Evet ama tadı güzel olmuş 😂 önemli olan tadı tutmamasi pek mühim değil 😂😂

(585 puan) tarafından

Esma nin yaptığı tam annemin yaptığı gibi olmuş güzel görünüyor ikinizinde ellerine sağlık 

tarafından

Kizlar sagolssiniz gelin bir gün sizde yapım:)

-Reklam-
0 oy
(13,351 puan) tarafından

Tadına bakmadan yorum yapamam 😂

0 oy
(10,357 puan) tarafından

Az kavrulduğu için hamur gibi rengi ama kıvam tutmuş, emeğine sağlık.

(1,156 puan) tarafından

Renginden dolayi kötümü duruyor birde illaki koyumu olmasi gerek rengi 

(9,267 puan) tarafından

Renginin önemli olması kavrulup un kokusunun gitmesi ve kavrulmuş un daha güzel lezzetli kokulu olur. Kısık ateşte hiç durmadan kavur yanmaz merak etme. Hiç karıştırmazsan öyle yanar

0 oy
(8,158 puan) tarafından

Kız iyice kavursaydin afiyet olsun kırılma un helvası yerine un kalıbı olmuş 🤭

0 oy
tarafından

Bende istiyorum 😂

0 oy
tarafından

Tadını bilrmeyiz elbette fakat kavrulmamış sanki biraz daha karamelize edip kavurman gerekiyordu

0 oy
(2 puan) tarafından

beyaz olmuş sankimi😂😂😂😂😂😂😂kız beyaz helva yaptım desene

0 oy
tarafından

Beyaz kalmis canim

0 oy
(707 puan) tarafından

Sen helva yapma işini hemen bırak :) :) kiz

0 oy
(2,863 puan) tarafından

Neden kavurmadın kokusu çıkmamıştır daha

0 oy
tarafından

Kız bu kavrulmamis ki  koyu kahverengi olacaktı . Sen direk şekerli un yapmışsın gibi 😂😄

0 oy
tarafından

Ellerine sağlık ama az kavurmuşsun rengi biraz dönmeliydi

0 oy
(39,744 puan) tarafından

Hiç kavurmamissin ki canım. 

0 oy
(645 puan) tarafından

Tam kavurmamissin alışırsın yapa yapa

0 oy
(5,290 puan) tarafından

Eline sağlık canım 

Böyle böyle elin alışır 

Dün bende yaptım bundan biraz koyu renk oldu 

Ama tadı gerçekten güzeldi

Komşulara koca tabakta tek tek verdik

Karı koca gömdük 

Çokta severim 

0 oy
(14,399 puan) tarafından

Bacım kızdan söylesensen daha fazla kızarirdi bun ne 😂😂🤭🤭 hiç kavurmamişsin ki sen bembeyaz. Afiyet olsun 

0 oy
(20,950 puan) tarafından

Şu helvayı bı sevmeyen ben miyim ya ölünce helvami yapmayın dedim :woot:

(1,688 puan) tarafından

Bende sevmem yıllardır annem sevdirmeye çalışıyor ama yok yiyemiyorum sevemiyorum her defasında ye çok güzel olmuş deyip duruyor🥴

0 oy
(3,596 puan) tarafından

Bizim o tarafta sulu tepik diye bir yemek var onun tepikleri sandım :D tadı nasıl kavrulmamış ki un kokmuyor mu 

0 oy
(15,831 puan) tarafından

Kavrulmamis gibi sanki bu  :)

0 oy
(278 puan) tarafından

Ya benim canımda söylemsii ayıp irmik helvası çekiyor böyle ağızda dağılan tam kıvamında bir tarif var mı kızlar 

Ben ilk defa yaptım geçem gün tam istediğim gibi olmadı katı oldu yani kıvamını tutturamadım. Böyle güzel her zaman yaptığınız bir tarif varsa yollayın gelsin 

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 277 göst.
27 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 570 göst.
3 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Pamuk prenses (1,054 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,880 göst.
6 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Queen bee (122 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 315 göst.
6 Mart 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Cngls (897 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,553 soru

24,670,740 cevap

367,238 kullanıcı

...