bence normali diye bişey yok ben ilk 24 haftalık girmiştim misal. kimisi var 37de giriyor. doktor bilir bence onu demekki nst ye ihtiyacın olmamış daha
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın