+2 oy
480 göst.
Diğer kategorisinde (7,042 puan) tarafından

Selamün aleyküm rahmetullahi ve berakatuhu kardeşlerim nasılsınız iyisinizdir inşallah size bişey sormak istiyorum bir kutu bebe bisküvisi aldık bebeğim ile birlikte ben de yiyorum:Dama kilo almak için ona göre:Dneyse kızımı iki tane demin biraz verdim hepsini bitirmedi tabağı bıraktım arada 15 dakika geçti tabağa baktığımda böyle benekler gördüm bunlar nedir araştırdım bir şey bulamadım son kullanma tarihi bitmesine daha 1 yıl var dün de kızım da ben de yedik bir sıkıntı yaşamadık aranızda bunun nedenini bilen var mı:wassat:

image


8 Cevaplar

+2 oy
(19,323 puan) tarafından
Neyle yumuşattın. İçine muz mu kattın. Sanki meyve kararmış gibi. 
(7,042 puan) tarafından
Yok az bişey çay ekledim en az bir yemek kaşığı kadar başka da bişey koymadım
tarafından
O zam çay eklediğiniz için böyle olmuştur
(7,042 puan) tarafından
Yaa gerçekten mi
-Reklam-
+1 oy
(7,042 puan) tarafından
Bilen yok mu yaww 
(3,071 puan) tarafından
Ben bilmiyorum. İlk defa böyle bir şey gördüm.
(7,042 puan) tarafından
Teşekkürler canısı yorumun için
+1 oy
tarafından
Hangi marka kullanıyorsun?
(7,042 puan) tarafından
Eşim Ülker almış
+1 oy
tarafından
Klasik cicibebeyse hiç böyle olmadı canım. Pekmezli falan mı acaba
(7,042 puan) tarafından
Ülker bebe bisküvisi bu canısı
+1 oy
(2,156 puan) tarafından
Bende ülker cici bebe kullanıyorum ilk defa gördüm bunu 
(7,042 puan) tarafından
Bende vallahi hatta sende bı denesene canısı suya ekle karıştır 20 dk bekle bakayım öyle olacak mı merak ettim
(2,156 puan) tarafından
Tamam kızımı uyutayım deneyip sana yazayım
(7,042 puan) tarafından
Tamamdır canısı çok teşekkür ederim yorumunu bekliyorum
(2,156 puan) tarafından
Yaptım canım öyle olmadı
+1 oy
tarafından
Canim her türlü zararli verme bu bisküviyi kendin yap olmadı en basiti kek yedir 
(7,042 puan) tarafından
Öyle yapacağım sanırım
+1 oy
(20,197 puan) tarafından
Çayın rengini almış sanki
(7,042 puan) tarafından
Öyle mi dersin, dün öyle bişey yoktu hatta bende yedim hiç bişey olmadı
0 oy
tarafından

image

Karışmak bana düşmez ama çok erken vermişsin cicibebeyi :)

Bende aldırdım geçenlerde ama mecbur kaldım.  Suan 9.5 aylık ama yemiyor yine de . 

(7,042 puan) tarafından
Yaa bir an sütüm azaldı kızımda çok ağlıyordu eşime biraz verelim de sütüm artsın keserim dedim oruç tutuyordum malum azaldı o yüzden ve böyle olunca da dikkatimi çekti
tarafından
Bilgim yok ben resmini attığımı kullanıyorum
(7,042 puan) tarafından
O güzel mi peki
tarafından
Güzel yani. Ben sıcak suyla islatiyorum. Cay verme bebge uykusunu kaçırır:D
(7,042 puan) tarafından
Yaa tamam öyle yaparım canısı teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 306 göst.
+3 oy
13 cevap 453 göst.
+1 oy
14 cevap 1,893 göst.
24 Kasım 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,042 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 398 göst.

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,319 cevap

367,392 kullanıcı

...